کد خبر : 134589
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱:۲۳
-

معاون حقوقی پیشین باشگاه استقلال در نقش عضو جدید هیات مدیره ابی ها

بازگشت سمیعی معاون حقوقی سابق باشگاه استقلال به این تیم این بار در نقش عضو هیات مدیره

به گزارش پایگاه خبری سورپرس، هیات‌مدیره باشگاه استقلال بعد از عزل مصطفی آجورلو از نصاب افتاد و در طول ۱۰ ماه اخیر، همواره ساختار مدیریتی باشگاه استقلال تکمیل نبوده و شرایط عجیبی را آبی‌ها به لحاظ مدیریتی داشته‌اند؛ آن‌هم در شرایطی‌که در این فاصله زمانی، ۳ سرپرست مدیرعاملی به جای آجورلو انتخاب شده که در نوع خود رکورد عجیبی محسوب می‌شود. علی فتح‌الله‌زاده، اولین جانشین مصطفی آجورلو بود که او خیلی دوره طولانی را در استقلال نداشت و جای خود را به حجت کریمی داد.

کریمی که روزهای عجیب و جنجالی را در استقلال گذراند، در اواسط فعالیت آبی‌ها در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه به‌واسطه عملکرد ضعیفی که داشت، مجبور به استعفا شد و با تصمیم مسئولان وزارت ورزش‌وجوانان و مدیران وزارت اقتصاد و امور دارایی، مسئولیت سرپرستی مدیریت باشگاه استقلال برعهده علی خطیر گذاشته شده است. اخیراً و بعد از برکناری محمد مومنی و پرویز مظلومی از هیات‌مدیره باشگاه استقلال، ترکیب اعضای هیات‌مدیره به شکل عجیبی ۴ نفره شد تا همچنان نابسامانی‌های مدیریتی در باشگاه استقلال ادامه داشته باشد.

حجت کریمی، علیرضا خانی و مهدی حیدرزاده در کنار مهدی افضلی اعضای هیات‌مدیره استقلال بودند که بعد از پذیرش استعفای حجت کریمی، علی خطیر جانشین او در ساختار مدیریتی باشگاه استقلال شد تا همچنان هیات‌مدیره آبی‌ها با حضور ۴ عضو کارش را پیش ببرد. امروز طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی مسئولان سازمان خصوصی‌سازی، جلسه مجمع فوق‌العاده باشگاه استقلال برای تکمیل ترکیب مدیریتی آبی‌ها برگزار شد تا سرانجام پنجمین عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال انتخاب شود.

انتهای پیام/۳۸۳

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.