کد خبر : 139199
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷
-

در منطقه2 انجام شد؛

بهبود منظر شهری بلوار ایثارگران با اجرای طرح زری اسکیپینگ

بهبود منظر شهری بلوار ایثارگران با اجرای طرح زری اسکیپینگ
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه2 گفت: طرح احداث و توسعه فضای سبز و زیباسازی منظر شهری بلوار ایثارگران شمالی با بهره گیری از شیوه کاشت در منظر خشک(زری اسکیپ) اجرا شد.

به گزارشگروه اجتماعی سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲ ،علی اصغر طاهری با اشاره به اهمیت موضوع آبیاری در احداث و توسعه فضای سبز گفت: با توجه به کمبود آب ،تلاش می شود تا در طراحی منظر و فضای سبز به سمتی پیش برویم که با حداقل مصرف آب، حداکثر میزان فضای سبز را ایجاد کنیم.

وی افزود در همین راستا احداث فضای سبز بلوار ایثارگران با شیوه زری اسکیپ اجرا شد که در این طرح ضمن صرفه جویی در مصرف آب، و همچنین هزینه نگهداری ،چشم انداز طبیعی و منظره بسیار جذاب و زیبایی برای محیط پیرامون ایجاد شد.

به گفته معاون شهردار منطقه دو با این اقدام ۹۰۰مترمربع فضای سبز شهری منطقه توسعه یافت .

وی گفت: در راستای احداث فضای سبز بلوار ایثارگران شمالی اقداماتی از جمله اجرای خاک ریزی زراعی ، کاشت ۲۲۰ اصله درخت، کاشت ۱۱۵ اصله درختچه توسط فضای سبز منطقه ۲ انجام شده است.

طاهری با بیان اینکه زمین‌های خالی و فضاهای رها شده در سطح شهر می‌تواند به محیطی بکر و مکانی مناسب تبدیل شود، تصریح کرد: پارک‌ها و فضاهای سبز با طراحی زیبا و ایده‌پردازی مناسب به هویت و پویایی شهر کمک می‌کند.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.