کد خبر : 68354
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳
-

برگزاری ویژه برنامه «شکوه رستگاری» در جنوب شرق

برگزاری ویژه برنامه «شکوه رستگاری» در جنوب شرق
ویژه برنامه های «شکوه رستگاری» از امشب همزمان با نخستین شب قدر براساس شیوه نامه های بهداشتی در راستای رفاه و سلامت شهروندان متفاوت با سالهای گذشته در منطقه 15 به اجرا درخواهد آمد.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس به نقل از روابط شهرداری منطقه ۱۵، اکبر مختاری معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری و شهادت مولی الموحدین امیرالمومنین حضرت علی(ع) و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان از برگزاری ویژه برنامه لیالی قدر با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در سطح منطقه خبر داد.

او در ادامه افزود: این برنامه با توجه به شرایط شکننده  کرونایی در شهر تهران ، تعطیلی اماکن مذهبی و لزوم بهره  شهروندان عزیز از فضایل و برکات این شب های عزیز متفاوت با سالهای گذشته تدارک دیده شده است.

مختاری به تشریح این برنامه پرداخت و گفت:  راه اندازی کاروان صوتی و مداحی با دعوت از مداحان داوطلب محلی ، حرکت در سطح محلات و پخش دعای جوشن کبیر از برنامه های کاروان شکوه رستگاری خواهد بود.

این گزارش حاکی است؛  میادین و معابر اصلی و ساختمانهای شهرداری منطقه با هدف هویت بخشی سیمای بصری با نصب بنرهای تبلیغاتی با موضوع احادیث و اخلاق امیر المومنین (ع) و ریسه های پرچمی مشکی سیاهپوش شد.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.