کد خبر : 51502
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
-

«متنا» افتتاح شد

«متنا» افتتاح شد
"مرکز نوآوری و توسعه تعاون ایران" و "اندیشکده تعاون" امروز با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به صورت رسمی افتتاح شد.

به گزارش سورپرس، مراسم افتتاحیه مرکز نوآوری و توسعه تعاون ایران و اندیشکده تعاون، با حضور “سورنا ستاری” معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور، “محمد شریعتمداری” وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، “محمد کبیری” معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و “پرویز کرمی” دبیر ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق برگزار شد.

مرکر نوآوری و توسعه تعاون ایران – منتا_ راهبر نوآوری در بخش تعاون است که بر اساس نیاز‌های بخش تعاون کشور برای نوآوری و توسعه متناسب با شرایط روز اجتماعی، و مدل‌ها و فرآیند‌های نوین تاسیس شده است.

“منتا” می‌خواهد با تسهیل گری میان بخش تعاون و زیست‌بوم نوآوری کشور، به توانمندی بخش تعاون کمک کند و هم‌چنین با تسهیل گری برای زیست‌بوم نوآوری، فرصت‌های بالقوه و بالفعل در حوزه و بازار تعاونی کشور را در دسترس قرار دهد.

اندیشکده تعاون نیز طی عقد تفاهم نامه میان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاد دانشگاهی در ۲۶ آذرماه ۱۳۹۸ به عنوان اصلی‌ترین اتاق فکر بخش تعاون با تاکید بر استفاده از تجارب جهانی و استفاده از الگو‌های موفق جهانی و بومی سازی آن برای استفاده در کشور تشکیل شده است.

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.