کد خبر : 36684
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
-

برپایی نمایشگاه دائمی”شهر خوب ساختنی است، نه یافتنی”

برپایی نمایشگاه دائمی”شهر خوب ساختنی است، نه یافتنی”
مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه2 ازبرپایی نمایشگاه دائمی با عنوان" شهر خوب ساختنی است نه یافتنی" برای اکران پیام های اطلاع رسانی و آموزش شهروندی در ساختمان شهرداری منطقه2 خبرداد.

به گزارش سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، علی طهماسبی، مدیر روابط عمومی با اشاره به نقش  و اهمیت تبلیغات محیطی در انتقال مفاهیم آموزشی گفت: روابط عمومی منطقه در راستای رسالت های خود در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی مناسب  از اقدامات و خدمات مدیریت شهری و همچنین حقوق شهروندی ،اقدام به جانمایی فضایی ثابت جهت اکران پیام های آموزشی و اطلاع رسانی در ساختمان منطقه کرد.

وی ترغیب شهروندان به مشارکت دراداره شهر و تقویت حس تعلق به شهر را ازدیگر اهداف این اقدام برشمرد و گفت: در این نمایشگاه با بهره گیری از  گرافیک و پیام های کوتاه، ضمن ارائه گزارش از اقدامات و برنامه های شهری ، اطلاع رسانی و شفاف سازی در خصوص  چگونگی هزینه کرد درآمدهای حاصل از  پرداخت عوارض شهروندان در نگهداشت و توسعه شهر انجام می شود.

وی افزود: پیام ها با محتوای پرداخت به موقع عوارض،استفاده از حمل و نقل عمومی،توجه ویژه به نگهداشت شهر، فضای سبز ، مبلمان شهری، مشارکت در اجرای الگوی مدیریت پسماند با تفکیک زباله از مبدا و خروج  یک نوبت زباله از منزل جهت کاهش هزینه های نگهداشت شهر  و … طراحی و اکران می شود.

به گفته مدیر روابط عمومی منطقه۲ اکران آموزه های اخلاقی و همچنین مضامین  مذهبی در مناسبت های ملی و مذهبی ازدیگر کارکردهای این نمایشگاه است.

طهماسبی درادامه به ساماندهی فضاهای تبلغاتی در تمامی ساختمان های منطقه اشاره کرد و گفت: به منظور ایجاد هارمونی در تبلیغات محیطی، طرح یکپارچه سازی  فضاهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی در  ساختمان های معاونت ها و نواحی ۹گانه  منطقه  ۲در قالب استانداردهای تعیین شده اجرا شد.

انتهای پیام/ ۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.