کد خبر : 120017
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴
-

برپایی نمایشگاه توانمندی‌های معلولان چهارمحال و بختیاری

برپایی نمایشگاه توانمندی‌های معلولان چهارمحال و بختیاری
مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های معلولان استان در محل این اداره کل برپا شد.

به گزارش سورپرس، علی نصیری، مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: این نمایشگاه همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ در اداره کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری برپا است و تلاش می‌شود تا در سطح شهر مکانی را برای جانمایی نمایشگاه دائمی توانمندی معلولان استان مشخص کنیم تا این قشر به عرضه و فروش محصولات خود بپردازند.

وی افزود: نمایشگاه توانمندی و دستاوردهای معلولان استان به همت مؤسسات خیریه و مراکز غیر دولتی تحت نظارت سازمان بهزیستی ایجاد شد.

نصیری اضافه کرد: امسال نزدیک به دو هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار در تبصره ۱۶ و همچنین ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار در تبصره ۱۸ برای توسعه و تکمیل طرح‌های اشتغالزایی در استان تخصیص داده شده است.

وی گفت: تا کنون یک هزار و ۹۲۰ نفر از مددجویان زیر پوشش بهزیستی در تبصره ۱۶ و ۳۰۰ نفر نیز در تبصره ۱۸ به بانک‌های عامل استان برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی معرفی شده‌اند.

نصیری اظهار داشت: تعهدی که امسال سازمان بهزیستی در راستای اشتغال قرار است انجام دهد نزدیک به دو هزار و ۴۰۰ نفر می‌باشد که از این تعداد تاکنون برای یک هزار و ۸۰۰ نفر محقق شده و بقیه نیز در حال پیگیری است.

وی اضافه کرد: پرداخت تسهیلات بلاعوض اشتغال پایدار به مددجویان، پیگیری قانون ۳ درصد استخدام آنان، پرداخت سهم بیمه خویش فرمایی و کارفرمایی و پرداخت جبران کارایی از جمله اقداماتی است که از سوی این دستگاه در استان صورت می‌گیرد.

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.