کد خبر : 92805
تاریخ انتشار : شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۸
-

سادیو مانه:

بدون شک محمد صلاح بهترین بازیکن دنیاست

بدون شک محمد صلاح بهترین بازیکن دنیاست
ستاره سنگالی لیورپول به ستایش از محمد صلاح پرداخت و او را بهترین بازیکن حال حاضر فوتبال جهان دانست.

به گزارش گروه ورزشی سورپرس،  چندی پیش لیونل مسی برای هفتمین بار فاتح توپ طلا شد. او در این راه رقبایی چون روبرت لواندوفسکی، ژورژینیو و کریم بنزما را از پیش رو برداشت ضمن اینکه محمد صلاح ستاره مصری لیورپول هم در میان تعجب هفتم شد. بسیاری از لیوولی ها معتقدند او باید بین سه نفر اول جای می گرفت. سادیو مانه ستاره سنگالی لیورپول نیز اعتقاد دارد صلاح بهترین بازیکن دنیاست. او همچنین باوجود آنکه بعضی از رسانه از اختلافش با محمد صلاح خبر می دهند، چنین چیزی را رد کرد.

 

 

 

سادیو مانه درباره صلاح گفت:« به نظرم محمد صلاح بهترین بازیکن حال حاضر فوتبال جهان است. او هر هفته اهمیت و ارزش خود را در لیورپول نشان می دهد. به نظر هیچ شکی وجود ندارد که صلاح بهترین بازیکن جهان است.

صلاح بازیکنی است که لیورپول به او نیاز دارد. او همواره برای تیم گلزنی می کند و ما خوش شانس هستیم که چنین بازیکنی را در اختیار داریم.»

 

 

 

مانه درباره اینکه از بین او و صلاح کدام یک سرعت بیشتری دارند، با خنده گفت:« در مسافت های کوتاه سرعت من بیشتر است و در مسافت های طولانی صلاح سریعتر است البته باید بگویم که ویرژیل فن دایک سریع ترین بازیکن لیورپول است و آداما ترائوره مهاجم ولورهمپتون نیز سریعتر از همه بازیکنان است.»

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.