کد خبر : 58235
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵
-

با هدف توسعه فعالیت‌های اتومبیلرانی در کشور برگزار شد

با هدف توسعه فعالیت‌های اتومبیلرانی در کشور برگزار شد

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به مناسبت سالگرد فرارسیدن پیروزی انقلاب اسلامی ایران برنامه‌های مفرح و متنوعی را با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار کرد.

به گزارش سورپرس به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، برنامه‌های حوزه‌های اتومبیلرانی کانون در سراسر کشور از روز شنبه یازدهم بهمن در آستانه آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور در نمایشگاه قطعات خودرو و صنایع وابسته که به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا بود، آغاز شد.

همچنین رژه با شکوه اعضای موتور سواری کمیته موتور ریس حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی استان هرمزگان و هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی این استان برگزار شد و شرکت کنندگان هم سو با دیگر ملت غیور ایران با آرمان‌های امام خمینی (ره) و نظام جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

در این راستا به یمن فرارسیدن دهه مبارک  فجر، اولین جلسه مشترک حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی استان خراسان جنوبی و هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان با هدف ارتقای همکاری‌های فی‌مابین در جهت کمک به رشد، توسعه و گسترش فعالیت‌های اتومبیلرانی و موتورسواری برگزار شد.

چهارشنبه پانزدهم بهمن‌ماه نیز مدیر حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با مسئولان حوزه اتومبیلرانی کانون در استان یزد دیدار و در خصوص راهکارهای توسعه پایدار و همگانی موتورسواری و اتومبیلرانی، تسهیل گردشگری، سافاری، طبیعت‌گردی و بوم‌گردی بحث و تبادل نظر کردند.

ورود کاروان رالی تور کمپر و کاروانینگ حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به  اصفهان در روز چهارشنبه ۱۵ بهمن ماه و ورود به شیراز در روز پنجشنبه ۱۶ بهمن ۹۹، کارشناسی ۱۸ دستگاه خودرو تاریخی استان یزد توسط کارشناسان دبیرخانه شناسایی و صیانت از وسیله‌های نقلیه تاریخی در روز پنجشنبه ۱۶ بهمن از دیگر برنامه‌های کانون در دهه فجر ۹۹ بود.

در کنار این‌ها، دومین دوره طرح پاکداشت طبیعت و پیاده‌روی خانوادگی روز جمعه هفدهم بهمن ماه همزمان با ششمین روز از دهه فجر به میزبانی هیأت‌های موتورسواری ‌اتومبیلرانی شرق شهرستان کرج و بخش آسارا برگزار شد.

در ادامه نیز، مسابقات چندجانبه کشوری اتومبیلرانی اسلالوم «جام فجر» روز جمعه ۱۷ بهمن ۹۹ توسط هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز و با همکاری حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با حضور قهرمانان کشوری در دو بخش آقایان و بانوان در پارکینگ شهرداری اشتهارد برگزار شد.

رالی تفریحی خانوادگی کیش هم روز جمعه ۱۷ بهمن ۹۹ به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از سوی حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ‌و هیأت موتورسواری و  اتومبیلرانی کیش، با همکاری موسسه ورزش و تفریحات سالم این جزیره برگزار شد. در این رالی بیش از ۱۲۰ خودرو شرکت داشتند.

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران برنامه‌های دیگری را نیز تدارک دیده است که علاقه‌مندان برای آگاهی از آن می‌توانند با شماره تلفن‌های ۶۶۷۴۹۹۷۱-۰۲۱ الی ۴ تماس حاصل کنند.

 

انتهای پیام/۲۳۴

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.