کد خبر : 93055
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴
-

نماینده ایلام:

باید در بودجه جهاد دانشگاهی تجدید نظر شود

باید در بودجه جهاد دانشگاهی تجدید نظر شود
نماینده مردم ایلام در مجلس با تاکید بر لزوم تجدید نظر در بودجه مجموعه جهاد دانشگاهی و افزایش آن، گفت: باید برای جهاد دانشگاهی جایگاه بیشتری در سیاستگذاری‌ها در سطح کلان تعریف شود تا بتوانیم شاهد تاثیرگذاری اساسی این نهاد مهم باشیم.

به گزارش سورپرس؛ سارا فلاحی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای و توانمندی‌های جهاد دانشگاهی ۱۴۰۰ ، با تاکید بر اینکه جهاد دانشگاهی مجموعه‌ای از قبل شناخته شده است، گفت: جهاد دانشگاهی پتانسیلی عظیم و نگاهی آینده‌پژوهانه‌ نسبت به مسائل دارد.

وی خاطرنشان کرد: در نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی آن‌چه بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد، نقش جهاد دانشگاهی در حوزه علم و تبدیل آن به فناوری است. جهاد دانشگاهی پل رابطی است که می‌تواند علم تولیدی در دانشگاه را به مهارت تبدیل و در نتیجه خلق ثروت کند؛ اگر ما در این مسیر به درستی حرکت کنیم، شاید بتوانیم بخشی از مسیر توسعه کشور را طی نماییم.

نماینده ایلام: باید در بودجه جهاد دانشگاهی تجدید نظر شود

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان با تاکید بر لزوم تجدید نظر در بودجه مجموعه جهاد دانشگاهی اظهار کرد: باید نسبت به بودجه جهاد دانشگاهی تجدید نظر شود و بودجه این نهاد افزایش یابد؛ همچنین باید برای جهاد دانشگاهی جایگاه بیشتری در سیاستگذاری‌های در سطح کلان تعریف شود تا بتوانیم شاهد تاثیر گذاری اساسی این نهاد مهم باشیم.

انتهای پیام/۱۲۳

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.