کد خبر : 110345
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳
-

گل‌محمدی دست روی ستاره رقیب گذاشت

گل‌محمدی دست روی ستاره رقیب گذاشت
اشتباه تیم مدیریتی استقلال درباره ابوالفضل جلالی ممکن است به ضرر این تیم تمام شود.

به گزارش سورپرس؛ مدیران باشگاه استقلال درحالی این روزها درگیر فرآیند جذب بازیکن و تمدید با ستارگان فصل گذشته خود هستند، حالا یک چالش نقل‌وانتقالاتی عجیب و البته جدید برای آبی‌ها پیش آمده و این چالش دردسرساز می‌تواند باعث جدایی یک یا دو بازیکن جوان استقلال برای فصل جدید شود.

ابوالفضل جلالی و امیرعلی صادقی دو ستاره جوان استقلال که هر دو هم ملی پوش هسستند، در تابستان گذشته و با اصرار فرهاد مجیدی به استقلال آمدند. هر دو بازیکن با سایپا قرارداد داشتند و مدیران وقت استقلال هم بعد از چند بار مذاکره موفق شدند، این دو بازیکن را به خدمت بگیرند.

در آن زمان مدیران سایپا به شکل مشروط با جدایی جلالی و صادقی موافقت کردند و مقرر شد تا در چند نوبت هزینه رضایت‌نامه این دو بازیکن جوان از سوی باشگاه استقلال پرداخت شود. آبی‌ها با تغییر مدیریت مواجه شده و مصطفی آجورلو جانشین احمد مددی شد و مدیرعامل جدید استقلال شرایط جذب و هزینه رضایت‌نامه این دو بازیکن را بررسی کرد.

ابوالفضل جلالی و امیرعلی صادقی در قالب یک تفاهم‌نامه به صورت قرضی به استقلال آمده و موعد قسط دوم رضایت‌نامه آن‌ها، اواخر خردادماه تعیین شده بود تا بعد از اتمام لیگ بیست‌ویکم و یک فصل حضور این دو بازیکن جوان در ترکیب استقلال، هزینه رضایت‌نامه‌شان پرداخت شود.

اتفاقی که رخ نداد و حالا با اعلام باشگاه سایپا جلالی و صادقی باید برای فصل آینده به تیم سابقشان بازگردند. با توجه به اینکه سایپا در لیگ برتر حضور ندارد، این دو بازیکن نمی‌خواهند در این تیم بازی کنند و فرصت حضور در لیگ برتر را از دست بدهند.

با این حال سایپایی‌ها حاضر نیستند با توافق قبلی جلالی و صادقی را به استقلال بدهند. آنطور که شنیدیم، اولویت اول سایپا مذاکره با استقلال و توافق با این تیم است ولی در این بین چند تیم لیگ برتری با اطلاع از شرایط این دو بازیکن، درخواست جذب جلالی و صادقی را از سایپا داشتند.

دو تیم مس رفسنجان و گل گهر خواهان جذب امیرعلی صادقی شدند و تیم‌های پرسپولیس و فولاد هم می‌خواهند ابوالفضل جلالی را جذب کنند. یحیی گل‌محمدی و جواد نکونام علاقه زیادی به سبک بازی جلالی دارند و آن‌ها از فرصت بدست آمده و اشتباه مدیران استقلال می‌خواهند نهایت استفاده را ببرند و این ستاره ملی پوش را به خدمت بگیرند.

پرسپولیس بعد از جدایی سعید آقایی و علی شجاعی، مدافع چپ تخصصی در تیمش ندارد و سرخ پوشان نتوانستند نفراتی چون امید نورافکن، میلاد محمدی و میلاد زکی پور را جذب کنند. با توجه به این شرایط، گل‌محمدی با اطلاع از وضعیت جلالی، می‌خواهد مدافع استقلال را جذب کند.

شنیدیم حسین خبیری عضو جدید هیئت مدیره پرسپولیس که سابقه کار در سایپا را دارد و با مدیران سایپا هم ارتباط خوبی دارد، می‌خواهد از نفوذ و رابطه خود استفاده کند و رضایتنامه جلالی را از سایپا برای پرسپولیس بگیرد.

همانطور که گفتیم، اولویت مدیران سایپا مذاکره با باشگاه استقلال است ولی در صورتیکه تیم‌های دیگر پیشنهاد مالی بهتری بدهند و توافق با استقلال حاصل نشود، با سایر باشگاه‌ها مذاکرات خود را آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام/ ۲۸۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.