کد خبر : 66855
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
-

بانوی قایقران کرمانشاهی در کاپ جهانی مجارستان شرکت می‌کند

بانوی قایقران کرمانشاهی در کاپ جهانی مجارستان شرکت می‌کند
مسابقات کاپ جهانی قایقرانی معلولان و انتخابی پارالمپیک در حالی به میزبانی مجارستان برگزار می‌شود که بانوی قایقران کرمانشاهی نیز در آن شرکت خواهد کرد.

به گزارش سورپرس، شهلا بهروزی راد قایقران معلول کرمانشاهی است که با دعوت مسوولان برگزاری مسابقات در کاپ جهانی مجارستان با حریفان رقابت می‌کند. رقابت های پاراقایقرانی از ۱۸ تا ۲۷ اردیبهشت در مجارستان برگزار می‌شود و حکم دومین مرحله انتخابی کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۱ توکیو را نیز دارد.

البته بهروزی راد پیش از این در مسابقات جهانی که به میزبانی همین مجارستان برگزار شد با ثبت رکورد ۴۸.۹۶ ضمن کسب مدال برنز سهمیه پارالمپیک توکیو را نیز بدست آورده بود.

بهروزی راد در مسابقات کاپ مجارستان در کلاس kl۳ و در مسافت ۲۰۰ متر با حریفان خود برای کسب مدال رقابت می‌کند. مسعود قیصری و اسلام جاهدی دیگر قایقرانان اعزامی ایران به کاپ مجارستان خواهند بود که با هدایت مسعود مهدوی نیا در این رقابت ها شرکت خواهند کرد. شهلا بهروزی راد بانوی قایقران کرمانشاهی اخیرا و در مصاحبه ای از آمادگی مطلوب خود برای شرکت در کاپ مجارستان و همچنین رقابت‌های پارالمپیک خبر داد.

وی با بیان اینکه در سال جدید تمرینات تکنیکی و بدنسازی خود را به صورت تخصصی و در فاز سرعت مسافت ۲۰۰ متر پیگیری می‌کند یادآور شده است: برای کسب بهترین نتایج و قرار گرفتن روی سکو در پارالمپیک ۲۰۲۱ همه توانم را به کار می‌گیرم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.