کد خبر : 100411
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰:۳۷
-

وزیر ورزش از اقدامات مدیریت شهری در مجموعه های ورزشی تقدیر کرد؛

باز شدن رایگان درهای ورزشگاه آزادی به روی شهروندان برای تفریح و ورزش

باز شدن رایگان درهای ورزشگاه آزادی به روی شهروندان برای تفریح و ورزش
وزیر ورزش گفت: طبق برنامه ریزی با شرکت توسعه وزارت ورزش در نظر داریم ساعتی در روز درب های مجموعه ورزشی آزادی به روی شهروندان به شکل رایگان باز شود. 

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ مراسم غرس نهال به یاد و خاطره شهدای شهرداری و شهدای جانباز در کنار ساختمان مورد افتتاح فدراسیون تیراندازی با کمان با حضور سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان ، وحیدرضا محمدی شهردار منطقه ۲۲، معاونان وزارتخانه ورزش و جوانان، مدیران کل و روسای فدراسیون های ورزشی همزمان با ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز و هفته درختکاری برگزار شد.

‏‎وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مراسم اظهار داشت: از شهردار منطقه ۲۲ تشکر می کنم که برای مجموعه ورزشی آزادی فعالیت دارند و منشا خیر و برکت بودند و انشاالله ما نیز بتوانیم از طریق جامعه ورزش در خدمت شهروندان تهرانی و ساکنان منطقه ۲۲ باشیم.

‏‎ سجادی افزود: طبق برنامه ریزی ها با شرکت توسعه وزارت ورزش در نظر داریم ساعتی در روز درب های مجموعه ورزشی آزادی به روی شهروندان به شکل رایگان باز شود و از فضای موجود در این مجموعه ورزشی برخوردار شوند.

‏‎?وی ادامه داد: شهروندان می توانند از مسیر پیاده رو این مجموعه، پیست دوچرخه سواری و جاده تندرستی استفاده کنند؛ مجموعه ورزشی آزادی به شکل نمونه درب های آن به روی شهروندان باز خواهد شد و در آینده درب مجموعه ورزشی شیرودی، کشوری، انقلاب و سایر مجموعه های ورزشی دولتی به روی شهروندان باز خواهد شد؛ البته این اتفاق با همکاری شهرداری تهران صورت خواهد گرفت.
‏‎

وزیر ورزش در پاسخ به این سوال که آیا شهرداری نقش مهمی در فعالیت های ورزشی دارد؟ پاسخ داد: اگر بگویم شهرداری نقش مهمی در فعالیت های ورزشی ندارد بی انصافی است، یک پای فعالیت های ورزشی شهرداری هست و همه جای دنیا به این شکل است و هرجا ورزش پیشرفت می کند با کمک شهرداری ها صورت گرفته است.

‏‎سجادی به فعالیت ورزشی محلات شهرداری تهران نیز اشاره کرد، گفت: شهرداری تهران در فعالیت ورزش محلات پیشرو است و بنده از زحمات شهرداری تهران تشکر می کنم، از همه مناطق شهر تهران خبر دقیق دارم که به ورزش بومی، محلی و سنتی توجه دارند.

‏‎محمدی شهردار منطقه ۲۲ نیز در این مراسم گفت: جغرافیای منطقه ۲۲ قطب گردشگری کشور به حساب می آید، اراضی چیتگر حدود یک هزار هکتار، مجموعه دریاچه شهدای خلیج فارس و مجموعه ورزشی آزادی یک محیط مناسب برای ورزش، تفریح، گردشگری و سلامت دارد و انشالله بستر سازی خوبی برای بهره مندی تمامی شهروندان خواهد شد.

‏‎گفتنی است؛ در پایان این مراسم وزیر ورزش و جوانان از زحمات و تلاش های وحید رضا محمدی شهردار منطقه ۲۲ تقدیر و تشکر کرد.

 

انتهای پیام/ ۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.