کد خبر : 132985
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۹:۴۹
-

بازیکن ۵۰ هزار دلاری پرسپولیس به ۷۰۰ هزار دلار رسید!

بازیکن ۵۰ هزار دلاری پرسپولیس به ۷۰۰ هزار دلار رسید!
یکی از مسئولان وقت باشگاه پرسپولیس توضیحاتی درخصوص جدایی شهریار مغانلو داد.

به گزارش سورپرس؛ شهریار مغانلو دوشنبه شب یکی از میهمانان برنامه فوتبال برتر بود و صحبت‌هایی را در این برنامه مطرح کرد که جالب توجه بود. از تبریک قهرمانی به پرسپولیس گرفته تا صحبت در مورد نحوه جدایی‌اش از این تیم که به قول خودش تا قبل از آن در موردش حرف نزده بود. در مورد اول که او حالا باید در کمیته انضباطی باشگاه سپاهان جوابگو باشد! اما در مورد مساله دوم بد ندیدیم بررسی‌ای در مورد نحوه جدایی او از پرسپولیس داشته باشیم.

در این رابطه یکی از مسئولان وقت باشگاه پرسپولیس گفت: «باشگاه پرسپولیس در نیم‌فصل لیگ نوزدهم بود که با ۵۰ هزار دلار شهریار مغانلو را از باشگاه سانتاکلارا به خدمت گرفت درحالی‌که ابتدا این باشگاه ۲۰۰ هزار دلار می‌خواست اما اعلام کردیم بیشتر از ۵۰ هزار دلار نمی‌دهیم. حتی قرار شد در صورت رضایت کادرفنی از این بازیکن او را در ازای ۳۰۰ هزار دلار در تابستان از باشگاه پرتغالی بخریم اما بعد از اینکه یکی دو باشگاه از داخل ایران به فکر جذب مغانلو افتادند باشگاه سانتاکلارا هم رقم رضایتنامه این بازیکن را ۷۰۰ هزار دلار اعلام کرد. قدر مسلم این رقم برای باشگاه پرسپولیس که در آن مقطع کلی بدهی خارجی داشت ممکن نبود.

مضاف بر اینکه در این میان دخالت چند واسطه ایرانی و خارجی باعث شد که قیمت رضایتنامه مغانلو تا این حد افزایش پیدا کند. به این خاطر کار معقولانه این بود که قید جذب مغانلو را زده و به فکر جذب نفرات دیگری باشیم. ضمن اینکه در همان مقطع با بازیکنان ملی‌پوش خود قرارداد ۳۰ میلیاردی و ۳ ساله امضا کردیم و دلیل نداشت بخواهیم ۷۰۰ هزار دلار برای مغانلو هزینه کنیم، درحالی‌که باشگاه پرتغالی با رقم یکصد هزار دلار او را از باشگاه پیکان خریده بود. اینکه باشگاه‌های دیگر چطور و با چه شرایطی این بازیکن را جذب کردند به ما ارتباطی ندارد اما هواداران پرسپولیس اطمینان داشته باشند که در آن مقطع هیئت‌مدیره و مدیریت باشگاه پرسپولیس بهترین تصمیم را درمورد شرایط جذب مغانلو گرفت و زمان هم این را ثابت کرده است.»

انتهای پیام/ ۲۸۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.