کد خبر : 82456
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰
-

بازدید شهردار و شورایاران منطقه ۱۵ از ایستگاه متروی شهید رضایی

بازدید شهردار و شورایاران منطقه ۱۵ از ایستگاه متروی شهید رضایی
شهردار منطقه 15 به همراه دبیران شورایاری محلات از مراحل آماده سازی ایستگاه شهید رضایی در خط 6 مترو بازدید کردند.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، وحیدرضا انارکی محمدی در جلسه پایانی این بازدید، ضمن قدردانی از توجه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و شرکت مترو در راه اندازی ایستگاه های متروی جنوب شهر گفت: ایستگاه شهید رضایی در محدوده خیابان ۱۷ شهریور جنوبی با زیربنای حدود ده هزار متر مربع در عمق حدود ۲۰ متر از سطح زمین ساخته شده است.

به گفته او؛ یکی از ورودی های این ایستگاه شامل ورودی شرقی جنب کارخانه یخ سازی در کوچه رفیعیان به زودی افتتاح می شود. ورودی دیگری نیز در غرب خیابان، جنب کوچه بابایی در نظر گرفته شده است که تا پایان سال عملیات احداث آن طول خواهد کشید.

محمدی اضافه کرد: این ایستگاه مجهز به ۸ پله برقی و ۶ آسانسور از تولیدات ملی و دارای سیستم تهویه مطبوع هواکش در نیم تونل های جنوبی و شمالی و تهویه مطبوع در ایستگاه است. در این ایستگاه تجهیزات سیگنالیینگ رادیو ارتباط با مرکز فرمان دوربین مدار بسته و غیره نیز در حال نصب می باشد.

شهردار منطقه ادامه داد: خط ۶ مترو پس از تکمیل شدن، طولانی‌ترین خط متروی کشور محسوب می‌شود و ایستگاه شهید رضایی، یکی از ایستگاه‌های نیمه جنوبی خط ۶ به شمار می‌آید. این ایستگاه سیزدهمین ایستگاهی است که در خط ۶ راه‌اندازی می‌شود و در مجاورت با خیابان‌های پرترددی مانند ۱۷شهریور،‌ شهید رضایی(منصور) و تیردوقلو، مسافران پرشماری از مناطق ۱۲ و ۱۵ خواهد داشت.

 

انتهای پیام/ ۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.