کد خبر : 94694
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵
-

حضور آگاهانه مردم هرمزگان موجب امنیت خلیج فارس شده است

حضور آگاهانه مردم هرمزگان موجب امنیت خلیج فارس شده است
رئیس جمهور در بدو ورود به فرودگاه بین المللی بندر عباس گفت: حضور آگاهانه و با بصیرت مردم هرمزگان در منطقه، موجب امنیت خلیج فارس شده است.
به گزارش سورپرس، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی افزود: در پرتو این امنیت سرمایه گذاری‌های ارزشمندی در استان صورت می‌گیرد که موجب توسعه یافتگی این استان می‌شود.
وی گفت: توسعه یافتگی در حوزه‌های مختلف، گامی موثر برای پیشرفت این استان است.
رئیس جمهور گفت: در هرمزگان ظرفیت‌های بسیار خوبی از جمله گردشگری، اقتصادی و صنعت و معدن وجود دارد که با راه اندازی و توسعه آن، وجود فقر، بیکاری و محرومیت در استان معنا ندارد.
حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی افزود: باید با فعال شدن این ظرفیت‌ها، شاهد از بین رفتن بیکاری باشیم. وی گفت: امروز وجود امنیت در استان هرمزگان با حضور مقتدرانه نیرو‌های مسلح، امنیت خلیج فارس را هم بدنبال داشته است.
رئیس جمهور گفت: برقراری امنیت در استان هرمزگان با حضور هوشمندانه نیرو‌های مسلح، موجب امنیت دریا، زمین و هوا شده است. رئیسی افزود: تاریخ شکل گیری استان هرمزگان با ایستادگی، مقاومت، شجاعت و شهامت مردم این منطقه ثبت شده است.
وی گفت: پیش از این مشکلات و نیاز‌های استان با حضور هیات‌های اعزامی شناسایی شده است. رئیس جمهور امروز در چهاردهمین سفر استانی خود وارد فرودگاه بین المللی بندر عباس شد.
دیدار با خانواده شهدا و جمعی از مردم، حضور در نشست شورای اداری و بازدید از زیرساخت‌های استان از جمله برنامه‌های آقای رئیسی در سفر به هرمزگان است.
همزمان با سفر رییس جمهور میز خدمت در دستگاه‌های اجرایی بندرعباس برای پاسخگویی به درخواست‌های مردم راه اندازی شده است. تعدادی از وزراء و معاونان؛ رئیس جمهور را در این سفر همراهی می‌کنند.
انتهای پیام/۱۱۱
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.