کد خبر : 125583
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۲
-

سرمربی ایفا سرام بعد از باخت در پلی‌آف

این مسابقه برنده و بازنده نداشت!

این مسابقه برنده و بازنده نداشت!
سرمربی تیم ایفاسرام اردکان در مورد شکست تیم خود در اولین مسابقه مرحله یک چهارم نهایی لیگ والیبال گفت: شهداب بازیکنان باتجربه‌ای دارد و شاید بازیکنان جوان من از نظر ذهنی کم آوردند.

به گزارش سورپرس، علیرضا طلوع‌کیان، سرمربی تیم والیبال ایفا سرام اردکان پس از شکست سه بر یک تیم خود مقابل شهداب یزد در مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر والیبال گفت: با تیم قهرمان سال گذشته پایاپای جنگیدیم. این بازی جشن والیبال استان یزد است و برنده و بازنده ندارد. قطعا یک نماینده از استان یزد مدال می‌گیرد.

او در ادامه افزود: بازی دو از سه است و هنوز چیزی برای ما تمام نشده است. تیم کم تجربه‌تری داریم و نبود اصغر مجرد در تیم من دیده می‌شد. با این حال شاهد بازی زیبایی بودیم.

طلوع‌کیان در مورد عملکرد تیم خود در ست چهارم بیان کرد: در ست چهارم خوب نبودیم. ابتدای ست بازی از دست ما خارج شد و به طور کلی امروز دفاع خوبی نداشتیم.  ریکاوری می‌کنیم و برای بازی بعدی آماده می‌شویم.

او در مورد عملکرد امیرغفور بازیکن تیم شهداب در این بازی گفت: غفور بازیکن بزرگی است. ما از نظر تجربه کم آوردیم. شهداب علاوه بر غفور بازیکنان با تجربه‌تری نسبت به ما دارد و شاید بازیکنان جوان من از نظر ذهنی کم آوردند.

انتهای پیام/۷۷۷

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.