کد خبر : 135221
تاریخ انتشار : شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
-

سید حسن نصرالله:

اهانت به مقدسات‌مان را تحمل نمی‌کنیم

اهانت به مقدسات‌مان را تحمل نمی‌کنیم
دبیرکل حزب الله لبنان در جریان سخنرانی خود به مناسبت روز عاشورا با اشاره به هتاکی به قرآن کریم در دانمارک و سوئد، گفت: ما اهانت به مقدسات‌مان را تحمل نمی کنیم.

به گزارش سورپرس به نقل از المنار، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان امروز به مناسبت مراسم عزاداری روز عاشورای حسینی (ع) سخنرانی کرد.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در این سخنرانی گفت: در خصوص هتک حرمت به قرآن کریم باید بگویم که تمام جهانیان باید این نکته را متوجه شوند که ما امتی هستیم که تجاوز و توهین به مقدسات‌مان را تحمل نمی‌کنیم.

وی افزود: اصرار به هتک حرمت قرآن کریم طی روزهای گذشته در دانمارک، تجاوز به اسلام و توهین به ۲ میلیارد مسلمان در سراسر جهان به شمار می‌رود.

نصرالله اظهار داشت: کشورهای اسلامی و وزرای خارجه آنها، باید تصمیماتی در حد و شأن توهین به قرآن کریم در سوئد و دانمارک اتخاذ کنند.

دبیرکل حزب الله لبنان اظهار داشت: جوانان مسلمان باید به وظایف خود عمل کرده و عاملان هتک حرمت قرآن کریم را مجازات کنند. آن‌ها نباید منتظر باشند دیگران از دینشان دفاع کنند.

وی گفت: جهانیان شجاعت این جوانان را که آماده اند خود را برای دین و کتاب‌شان، فدا کنند، خواهند دید. در خصوص اقدامات صهیونیست‌های وحشی، در قبال مسجدالاقصی نیز باید بگویم که دشمن صهیونیستی، باید از سوی تمام مسلمانان، شاهد یک موضع گیری قدرتمند باشد.

نصرالله یادآور شد: منطقه ما قبل از نابودی و ریشه کن شدن این غده سرطانی آرام نخواهد گرفت. امروزه ملت فلسطین در مسیر مقاومت و مبارزه حرکت می‌کند.

دبیرکل حزب الله لبنان افزود: ما از همین جا در ضاحیه جنوبی بیروت، حمایت تمام قد خود و نیروهای حزب الله و مقاومت را از ملت فلسطین اعلام می‌کنیم.

نصرالله خاطرنشان کرد: درباره ملت یمن نیز باید بگویم که مردم این کشور همچنان رنج کشیده و ایستادگی می‌کنند. این در حالیست که شاهد یک آتش بس غیر رسمی و ناکافی در یمن هستیم. مردم این کشور، یک رهبر شجاع دارند. توقف تجاوز و محاصره علیه یمن و بازگشت این کشور به زندگی طبیعی، حق ملت یمن است.

سید حسن نصرالله اظهار داشت: رژیم صهیونیستی طی هفته‌های گذشته، مجدداً بخش لبنانی روستای الغجر را به اشغال خود درآورده و با وقاحت و گستاخی تمام، از اقدامات تحریک آمیز نیروهای مقاومت دَم می‌زند.

وی افزود: مقاومت در لبنان هرگز از مسئولیت خود در حمایت از کشور و اقدامات بازدارنده در برابر دشمن شانه خالی نخواهد کرد. مقاومت لبنان برای رویارویی با هرگونه حماقتی که از سوی اشغالگران صهیونیست سر زده شود، آماده است.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.