کد خبر : 80333
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۸:۵۴
-

کدام بازیکنان به مینی کمپ تیم ملی دعوت خواهند شد؟

کدام بازیکنان به مینی کمپ تیم ملی دعوت خواهند شد؟
تیم ملی از روز سوم تا هشتم شهریور اردوی کوچکی را با حضور برخی از بازیکنان لیگ برتری برگزار خواهد کرد تا این بازیکنان به شرایط مسابقه و تمرین نزدیک شوند.

به گزارش سورپرس، با توجه به افزایش شمار لژیونرهای فوتبال ایران که اغلب آن‌ها ترکیب تیم ملی را تشکیل می‌دهند، دراگان اسکوچیچ از برگزاری اردوی بلند مدت قبل از بازی با سوریه و عراق صرف نظر کرده اما او قصد دارد یک مینی کمپ با حضور حدود ۱۰ بازیکن برگزار کند که می‌توانند بخشی از فهرست ۲۶ نفره تیم ملی را تشکیل دهند.

علت اصلی برگزاری این مینی کمپ، دوری بازیکنان شاغل در لیگ برتر از شرایط مسابقه است که از حدود ۳۰ روز قبل در استراحت هستند و اخیرا برخی از آن‌ها به تمرینات باشگاهی خود ملحق شده‌اند. در نتیجه اسکوچیچ برای این اردو حدود ۱۰ بازیکن را دعوت خواهد کرد که برخی از آن ها در اردوهای قبل هم حضور داشتند.

محمدرضا اخباری، حامد لک، سیامک نعمتی، دانیال اسمعیلی فر، ابوالفضل جلالی، عارف آغاسی، وحید امیری، امید نورافکن، سجاد شهباززاده، ساسان انصاری، میلاد سرلک، مهدی ترابی و مهدی قایدی بازیکنانی هستند که احتمالا به تیم ملی دعوت خواهد شد.

البته از این بین، حضور وحید امیری، مهدی ترابی، میلاد سرلک و مهدی قایدی با توجه به سابقه آن‌ها در اردوی نهایی تیم ملی هم قطعی است ولی باید دید کدام بازیکنان به خصوص در خطوط دفاعی، می‌توانند نظر اسکوچیچ را جلب کنند و به تیم ملی دعوت شدند.

بخش عمده تمرکز اسکوچیچ در این مینی کمپ، انجام برخی تمرینات بدنسازی و همینطور کار تیمی است تا بازیکنان شاغل در لیگ برتر به مرز آمادگی نسبی برسند و بتوانند همپای لژیونرها که از چند هفته قبل در ترکیب تیم‌های اروپایی به میدان می‌روند و کاملا آماده هستند، به تیم ملی کمک کنند.

تیم ملی در شروع دور نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲، یازدهم شهریور به مصاف سوریه و شانزدهم شهریور به مصاف عراق می‌رود.

انتهای پیام/۱۲۳

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.