کد خبر : 34702
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹
-

انتشار آلبومی از تکنوازی کمانچه

انتشار آلبومی از تکنوازی کمانچه

آلبوم مستقل تکنوازی «آبان»، با نوازندگی سازهای کمانچه و کمانچه آلتو و تنظیم میلاد مرادی ۲۳ مرداد توسط انتشارات موسسه «چهار باغ» منتشر شد. میکس و مسترینگ این اثر توسط یاسر فلاح‌پور و ضبط آن در استودیو پژواک صورت گرفته است.

به گزارش سورپرس، میلاد مرادی ـ نوازنده کمانچه ـ درباره این اثر به ایسنا توضیح داد: این آلبوم در قالب موسیقی ایرانی شش قطعه دارد که به مدت ۴۰ دقیقه به ضبط رسیده و عمدتا به صورت آوازی است. کلیه قطعات تکنوازی کمانچه هستند. سعی کردم این آلبوم را به دور از هیاهو و با به رخ کشیدن تکنیک و سرعت سازم بسازم.

این هنرمند در توضیح بیشتر درباره آلبوم خود گفت: با ساخت این آلبوم داستانی را بدون ریتم روایت کرده‌ام و افرادی هم که آن را گوش کرده‌اند، گفته‌اند که گویی این آلبوم یک کتاب قصه است و مخاطب را به دنبال خود می‌کشاند.

او در پایان اظهار کرد: این آلبوم قطعاتی از جمله مناجات در آواز افشاری، یار در آواز بیات ترک که با کمانچه آلتو نواخته شده، و آبان در دستگاه همایون را دارد. همچنین برای چهارمین قطعه هم چون لر هستم و می‌خواستم ارادتی به زادگاهم نشان دهم، قطعه زاگرس را در دستگاه ماهور ولی در قالب موسیقی ایرانی نواختم. طلوع هم در آواز ابوعطا که از متعلقات شور است، نواخته شده است. قطعه پایانی نیز مسیحا نام دارد.

انتهای پیام/٢٣۴

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.