کد خبر : 141286
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
-

آخرین وضعیت ترافیکی بزرگراه‌ها و معابر شهر تهران

آخرین وضعیت ترافیکی بزرگراه‌ها و معابر شهر تهران
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ آخرین وضعیت ترافیکی بزرگراه‌ها و معابر تهران را تشریح کرد.

به گزارش سورپرس؛ سرهنگ فیروز کشیر، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز دوشنبه ۱۰ دی ماه ۱۴۰۲ از سطح معابر بزرگراهی شهر تهران انجام شد، شاهد ترافیکی نیمه سنگین و سنگین در معابر شهر تهران هستیم.

وی افزود: ترافیک در محدوده بزرگراه های آبشناسان و اشرفی در مسیر غرب به شرق، علامه دهکده در مسیر غرب به شرق، جناح شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق تا ابتدای یادگار امام و همچنین از یادگار امام حجم بار وجود دارد و در مسیر شرق به غرب شیخ فضل الله ترافیک سنگینی را شاهد هستیم .

وی ادامه داد: در محور بزرگراه بزرگراه شهید زین الدین – امام علی (ع) و در محدوده بابایی– نیروی زمینی در مسیر غرب به شرق ترافیک محدوده نیروی زمینی است.

نیز ترافیک متراکم و در بزرگراههای نواب و زین الدین ترافیک سنگین و در بزرگراه سعیدی نیز شاهد ترافیک هستیم همچنین در مسیر شهید بابایی مقطع پل امام علی ( ع)، در مسیر غرب به شرق آزادی ترافیک محدوده شهیدان است.

سرهنگ کشیر گفت: خیابان آزادی دارای ۵ لاین عبوری است که به ابتدای زیرگذر که می‌رسد به دو لاین تبدیل می‌شود که به حالت قیف درآمده و باعث ترافیک می‌شود . همچنین در بزرگراه نواب قبل از تونل نیز شاهد این وضعیت است.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: بارها گفته ایم که تردد موتورسواران در داخل تونل ها ممنوع است و خواهش کرده ایم که برای تردد از مسیر داخلی تونل ها استفاده نکنند چرا که به دلیل انباشت گازهای آلاینده احتمال واژگونی و تصادف و برخورد آنها با دیواره تونل‌ها است و حوادث دلخراشی را رقم می‌زند.

انتهای پیام/ ۲۸۰

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.