کد خبر : 88954
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸
-

امروز زنده ماندن کارگر و کارمند با این حقوق معجزه است

امروز زنده ماندن کارگر و کارمند با این حقوق معجزه است
منصور حقیقت‌پور گفت: امروز زنده ماندن کارگر و کارمند با این حقوقی که می‌گیرند معجزه است؛ چرا باید مسکن ظرف سه، چهار سال تا 10 برابر گران شود؟

به گزارش سورپرس؛ منصور حقیقت‌پور چهره سیاسی اصولگرا، در رابطه با تاثیر بحران‌ها بر عملکرد رئیسی و توقعات مردم اظهار کرد: روحانی دولتی زمینگیر تحویل رئیسی داد و قطعا مردم از اوضاع و احوال مطلع هستند و مهلت و فرصت لازم را برای رئیسی قائل خواهند بود تا بتواند اصلاحات را انجام بدهد و مسائل و مشکلات را از سر راه بردارد.

او افزود: هم در عرصه داخلی و هم در عرصه خارجی ضعف رفتار روحانی کاملا مشهود بود. در عرصه داخلی به هیچ‌کدام از مسائل و مشکلاتی که گریبانگیر مردم بود به‌طور اساسی پرداخت نشد و این مسائل حل نشدند شاید حتی تا حدی این‌طور به نظر برسد که مملکت را به حال خود رها کرده بود.

او افزود: این مساله موجب شد در چند سال گذشته مجموعه‌ای از مسائل و مشکلات در کشور رسوب کند. امروز رئیسی با رسوبی از مشکلات چند سال گذشته روبرو است و در بخش اقتصادی، معیشت، اشتغال، عمران، آبادی، فرهنگ و صنعت و همه موارد با مشکل روبرو است.

حقیقت‌پور در مورد عمده بحران‌های بین‌المللی اضافه کرد: در صحنه بین‌المللی با فقدان تحرک لازم به عنوان یک بازیگر اساسی روبرو بودیم و لااقل در منطقه به همین صورت بود.

او افزود: ما نباید منتظر می‌ماندیم تا تحولات سیاسی در افغانستان و قفقاز تا مرزهای ما پیش بیاید و ما هیچ رغبت و اراده‌ای برای دخالت نداشته باشیم. این موارد از نقاظ ضعف دولت روحانی بود و امیدواریم با فرصتی که مردم به دولت رئیسی می‌دهند او بتواند این مشکلات و مسائل را حل کند.

این چهره اصولگرا در پایان گفت: امروز زنده ماندن کارگر و کارمند با این حقوقی که می‌گیرند معجزه است؛ چرا باید مسکن ظرف سه، چهار سال تا ۱۰ برابر گران شود؟!

انتهای پیام/۲۸۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.