کد خبر : 112721
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۲
-

برگزاری مسابقه دانشجویی «عکس‌های عاشورایی» از سوی دانشگاه ارس

برگزاری مسابقه دانشجویی «عکس‌های عاشورایی» از سوی دانشگاه ارس
پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تهران، مسابقه دانشجویی «عکس های عاشورایی» را با هدف حفظ و ترویج فرهنگ عاشورایی برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری سورپرس به نقل از روابط عمومی پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران، به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سالارشهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) پردیس بین‌المللی ارس مسابقه دانشجویی «عکس‌های عاشورایی» با موضوع «سنت‌ها و آئین‌های عزاداری در شهرها ی مختلف ایران» را با هدف حفظ و ترویج فرهنگ عاشورایی در دو بخش موبایل‌گرافی و عکاسی حرفه‌ای با دوربین برگزار می کند.

گفتنی است: شرایط شرکت در مسابقه بدین شرح است: هر دانشجوی دانشگاه تهران می‌تواند حداکثر ۳ اثر ارسال نماید. عکس‌های ارسالی می‌توانند بصورت رنگی و یا سیاه و سفید، در قالب فایل JPEG با حداکثر حجم پنج مگابایت باشد، عکس‌های ارسال شده باید نمایانگر فرهنگ، سنت‌ها و آئین‌های عزاداری در شهرها و روستاهای مختلف ایران باشد، ضروری است تمام عکس‌ها شامل متنی به عنوان توضیحات کلی (اعم از زمان، مکان و …) باشد. برگزارکننده مسابقه حق استفاده از عکس‌های پذیرفته شده جهت چاپ در کتاب، بروشور یا انتشارات مربوطه را با ذکر نام عکاس برای خود محفوظ می‌دارد و مشخصات فردی شامل نام و نام خانوادگی، شماره دانشجویی، رشته و گرایش، مقطع، نام دانشکده، آدرس و شماره تماس عکاس در متن ایمیل ذکر شود. عکس‌هایی که فاقد اطلاعات یاد شده باشند در مسابقه شرکت داده نخواهند شد.

لازم به ذکر است: به سه عکس برگزیده پس از داوری جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

از کلیه دانشجویان دانشگاه تهران که علاقمند به حوزه عکاسی هستند دعوت می شود آثار خود را تا ۲۰ مردادماه ۱۴۰۱ برای معاونت اجرایی پردیس به نشانی aras.executive@ut.ac.ir ارسال نمایند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۹۹۰۲۶۴ (داخلی ۲) تماس بگیرند.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.