کد خبر : 15411
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵
-

افزایش بی‌سابقه فروش لوازم آرایش در چین پس از کرونا

افزایش بی‌سابقه فروش لوازم آرایش در چین پس از کرونا
با توجه به محبوبیت روزافزون آرایش ماسک، فروش محصولات آرایشی در چین چشمگیری داشته است.

به گزارش سورپرس؛ داده‌های شرکت تخفیف آنلاین چین، نشان می‌دهد که از زمان شیوع کرونا، تعداد جستجوهای سایه چشم، مداد ابرو و سایر محصولات آرایشی در مقایسه با مدت زمان مشابه پارسال ۲۹۰ درصد افزایش یافته است.

افزایش بی‌سابقه فروش لوازم آرایش در چین پس از کرونااختصاصی«تابناک با تو»؛ «آرایش‌ماسک» یک اصطلاح رایج در بین زنان چینی پس از شیوع ویروس جدید کرونا در اواخر ماه دسامبر است؛ ویروسی که میلیون ها نفر را مجبور به پوشیدن ماسک‌های پزشکی برای جلوگیری از عفونت حاد ریه کرده‌است.

به نظر می‌رسد پس از پایان نبرد با ویروس کرونا که به کووید ۱۹ نیز معروف‌است، ماسک‌ها به عنوان نمادی از بهداشت تبدیل شوند و برای مدت طولانی در زندگی آینده مردم نقش اساسی ایفا کنند.
آرایش‌ماسک در اینترنت و در فضای مجازی مردم چین در میان زنان این‌کشور محبوبیت بسیاری به دست آورده است. چند روز پیش آرایش‌ماسک به یکی از کلمات کلیدی در گزارش اقتصادی «تاوباو» یکی از بزرگترین سیستم عامل‌های تجارت الکترونیکی در چین تبدیل شد؛ زیرا ۸.۲ میلیون در اتاق پخش زنده آن یاد گرفتند چگونه آرایش‌ماسک را انجام دهند.

با توجه به محبوبیت روزافزون آرایش ماسک، فروش محصولات آرایشی در چین رشد چشمگیری داشته است. داده‌های شرکت تخفیف آنلاین چین، نشان می‌دهد که از زمان شیوع کرونا، تعداد جستجوهای سایه چشم، مداد ابرو و سایر محصولات آرایشی در مقایسه با مدت زمان مشابه پارسال ۲۹۰ درصد افزایش یافته است.
از جمله نکات آرایش‌ماسک، آرایش شدید چشم‌ها برای اینکه بیشتر به چشم بیایند و استفاده از کرم پایه و رژ لبی که مدت زمان طولانی ماندگاری داشته باشد و انداختن دو تکه موی سر در دو طرف صورت برای کوچکتر نشان دادن صورت از مواردی است که در این نوع آرایش باید رعایت شود.

بنا بر این‌گزارش سایه چشم در رتبه سوم فهرست ده محصول برتر پرفروش لوازم آرایش چین قرار گرفت.

ویروس کرونای جدید در حال حاضر ۲۹۴۳ نفر را در چین کشته‌است و این بیماری ابتدا در ماه دسامبر در یک بازار فروش حیوانات در ووهان ظاهر شد و بیش از هشتادهزار نفر را آلوده کرد.

انتهای پیام/ ۱۵۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.