کد خبر : 136691
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۱۱
-

قالیباف در نطق پیش از دستور:

افرادی که دنبال اختلاف مجلس و دولت هستند، به اهداف خود نمی‌رسند

افرادی که دنبال اختلاف مجلس و دولت هستند، به اهداف خود نمی‌رسند
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: افراد و رسانه‌هایی که به اختلاف‌افکنی بین دولت و مجلس شورای اسلامی دلخوش کرده‌اند بدانند که به اهداف خود نمی‌رسند.

به گزارش گروه سیاسی سورپرس، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۳۱ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت رقیه (س)، گفت: روز صنعت دفاعی را گرامی می‌دارم و از تمامی مجاهدان، دانشمندان و ایثارگران صنایع دفاعی که با علم، عزم و باور خود حرکت کرده و روز به روز قدرت صنایع دفاعی را افزایش دادند، تقدیر می‌کنم و دست همه این عزیزان را به گرمی می‌فشارم.

وی ادامه داد: ما امروز به پشتوانه دانش جوانان خود، تجهیزات و سلاح‌های دفاعی در کشور ساختیم و در اختیار نیروهای مسلح قرار می‌گیرد. دشمنان ملت ایران فهمیده‌اند که نمی‌توانند با تحریم، ترور، خرابکاری در صنعت، تهاجم مستقیم به زیرساخت‌های دفاعی یا جاسوسی و اقداماتی مانند آنها مانع پیشرفت فزاینده صنایع دفاعی کشورمان شوند.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در هفته گذشته عده‌ای سعی کردند نشان دهند که میان مجلس شورای اسلامی و دولت اختلاف و تقابل وجود دارد، اما همانطور که بارها گفته‌ام مجلس و دولت در کنار یکدیگر تلاش می‌کنند تا بتوانند فضای خدمت را در کشور حاکم کرده و با وجود اختلاف سلیقه یا تفاوت نظر در تعامل با یکدیگر تا به امروز موفق بودند. افراد و رسانه‌هایی که به اختلاف افکنی بین دولت و مجلس دل خوش کرده‌اند، بدانند که به اهداف خود نمی‌رسند.

افرادی که دنبال اختلاف مجلس و دولت هستند، به اهداف خود نمی‌رسند

قالیباف با بیان اینکه تفاوت نظر و سلیقه در کار وجود دارد، اظهار داشت: ما در مجلس شورای اسلامی و دوستانمان در دولت این توانایی را داریم که این اختلاف‌نظرها را مدیریت کنیم. از دوستان خود در مجلس تقاضا دارم که همدلی برای حل مسائل مردم را مدنظر قرار دهند و قطعاً جز برای حل مشکلات مردم موضع گیری نکنند.

وی تاکید کرد: قطعاً رئیس جمهور و دوستان ما در دولت نیز این موضوع را مورد توجه قرار داده و در این مسیر حرکت می‌کنند. عده‌ای قلیل که به دنبال منافع شخصی و جناحی اختلاف‌افکنی را بین مجلس شورای اسلامی و دولت دنبال می‌کنند، بدانند که به اهداف خود نخواهند رسید.

انتهای پیام/۱۰۱
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.