کد خبر : 130167
تاریخ انتشار : جمعه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹
-

تصمیمات سلیقه ای در تربیت بدنی نیروهای مسلح!

اعزام کادرفنی تیم ششم به جای تیم قهرمان به مسابقات ارتش های جهان

اعزام کادرفنی تیم ششم به جای تیم قهرمان به مسابقات ارتش های جهان
باید دید آیا کادرفنی تیم ششم از بازیکنان تیم قهرمان در مسابقات ارتش های جهان سیزم استفاده می‌کند یا خیر از بازیکنان و افراد مدنظر تیم خود به اعزام تیم به کار گیری می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی سورپرس؛ رقابت های بسکتبال ۳*۳ پایوران آجا به میزبانی باشگاه نیروی زمینی در بهمن ماه ۱۴۰۱ برگزار شد که میزبان مقتدرانه عنوان قهرمانی را به دست آورد. سپس در اسفند ماه اولین دوره بسکتبال ۳*۳ پایوران نیروهای مسلح برگزار گردید که بازهم نیروی زمینی ارتش عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

با این قهرمانی، تیم نیروی زمینی جواز حضور در رقابت های بسکتبال ارتش های جهان در سال ۲۰۲۳ به میزبانی کشور لیتوانی را کسب کرد.

حالا آنطور که به گوش می‌رسد تربیت بدنی نیروهای مسلح در نظر دارد تا از کادرفنی تیمی برای هدایت تیم اعزامی و منتخب استفاده کند که در مسابقات انتخابی داخلی نه تنها بر هیچ کدام از سکوهای اول تا سوم قرار نگرفته بلکه جایگاه ششم مسابقات نیروهای مسلح را کسب کرده است.

اگر این اقدام عجیب صورت گیرد قطعا نارضایتی های زیادی از عوامل تیم های اول تا سوم به وجود می‌آید که این تصمیمات سلیقه ای به اعتبار تربیت بدنی نیروهای مسلح ضربه خواهد زد.

اما در تاریخ سه شنبه ۵ اردیبهشت ماه در دفتر رئیس هیات بسکتبال  نیروهای مسلح جلسه ای برگزار شد تا تصمیمات نهایی برای اعزام تیم بسکتبال پایوران ۳*۳ به مسابقات جهانی به کشور لیتوانی اعمال شود.

اما بعد از این نشست یکسری شنیده‌ها از خروجی آن به گوش می‌رسد که تربیت بدنی نیروهای مسلح و تربیت بدنی آجا در نظر دارد با یک اقدامی عجیب از کادر فنی تیمی استفاده کند که اصلا صاحب مقام نشده است که اگر چنین چیزی صحت داشته باشد حواشی وعواقب خوبی برای تربیت بدنی ارتش و نیروهای مسلح درپی نخواهد داشت.

چرا که اگر پای منافع شخصی در میان نیست چرا از کادرفنی تیم قهرمان استفاده نمی‌کنند؟ تیمی که بدون باخت با اختلاف بر سکوی نخست ایستاده است.

اگر این تصمیم نهایی شود باید دید آیا کادرفنی تیم ششم از بازیکنان تیم قهرمان در مسابقات ارتش های جهان سیزم استفاده می‌کند یا خیر از بازیکنان و افراد مدنظر تیم خود به اعزام تیم به کار گیری می‌کند.

به هرحال با تمام این تفاسیر باید صبر کرد که ببینم مدیران ارشد سازمان تربیت بدنی آجا و نیروهای مسلح چه تصمیم نهایی در روزهای آینده خواهند گرفت و برای اعزام به مسابقات که در اول مردادماه به میزبانی کشور لیتوانی برگزار خواهد شد بالاخره از تجربیات چه کسانی استفاده می‌کنند.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.