کد خبر : 142281
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹
-

استقرار تیم جهادی پزشکی در محلات کم‌برخوردار منطقه ۱۹

استقرار تیم جهادی پزشکی در محلات کم‌برخوردار منطقه ۱۹
همزمان با آغاز دهه فجر و بهار انقلاب، اردوی جهادی پزشکی در محلات کم برخوردار منطقه ۱۹ با ارائه بیش از ۱۵ عنوان خدمات پزشکی تخصصی با مشارکت موسسه خدمات درمانی بسیجیان برپا می‌شود.

به گزارش  گروه اجتماعی سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگر پور معاون اجتماعی و فرهنگی افزود: اردوی جهادی پزشکی تخصصی روز پنجشنبه ۱۲ بهمن ماه در محله دولتخواه جنوبی، خیابان برادران شهید شکری مدرسه آزادگان از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۵ با حضور پزشکان متخصص جهادگر در راستای خدمت رسانی به اقشار کم برخوردار برگزار می شود.

معاون شهردار منطقه ادامه داد: خدمات تخصصی ویزیت رایگان دندانپزشکی، اطفال، مغز و اعصاب، آنکولوژی (ویژه مبتلایان به سرطان)، روانپزشک، عمومی، ارتوپد، زنان، مامایی، تغذیه و قلب به شهروندان ارائه می شود.

همچنین طب اسلامی، ورزش، اخلاق پزشکی(مشاوره و درمان) و توزیع داروی رایگان بخش دیگری از این خدمات در این اردوی جهادی است.

استقرار تیم جهادی پزشکی در محلات کم‌برخوردار منطقه ۱۹

اخگر پور خاطر نشان کرد: یکی از سیاست های اداره سلامت منطقه استفاده از ظرفیت های تیم های جهادی و خیرین در ارائه خدمات تخصصی رایگان به شهروندان است و در راستای تحقق این مهم تاکنون با تیم های جهادی رویش های انقلاب اسلامی، قرارگاه جهادی شهیداسدالهی، منادیان صلح، یاس فاطمی و … در این زمینه همکاری داشته است.

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.