کد خبر : 143568
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶
-

طی روزهای اخیر انجام شد؛

از ساخت سرویس بهداشتی تا تجهیز وسایل ورزشی و بازی بوستان‎های منطقه ۱۷

از ساخت سرویس بهداشتی تا تجهیز وسایل ورزشی و بازی بوستان‎های منطقه ۱۷
الهوردیان با اشاره به مهم ترین اقداماتی که طی روزهای اخیر در سطح ناحیه انجام شد، گفت: علاوه بر دیگر اقدامات انجام شده، در راستای تحقق طرح تحول 20 گانه، وسایل ورزشی و بازی در بوستان های سارنگ، مهرشید و تلاش تجهیز شدند، همچنین در بوستان تلاش، یک سرویس بهداشتی ساخته شده است.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، علی الهوردیان سرپرست شهرداری ناحیه ۳ منطقه با اشاره به اقدامات انجام شده طی روزهای اخیر، گفت: یکی از اقدامات انجام گرفته طی روزهای اخیر، نصب و مرمت تابلوهای ترافیکی بوده که این کار، با هدف افزایش ایمنی تردد شهروندان و خودروها انجام می شود.

وی به دیگر اقدامات انجام شده اشاره و تصریح کرد: به منظور حفظ پاکیزگی و جلوگیری از ایجاد بوی نامطبوع و منظره ناخوشایند، گندزدایی و شست و شوی مخازن مکانیزه معابر اصلی و فرعی به صورت روزانه و طبق زمانبندی مشخص شده انجام می شود. همچنین مخازن و زیرمخزنی های این ناحیه با رنگ آمیزی و در برخی موارد تعمیر، نونوار شده اند.

سرپرست ناحیه ۳ شهرداری منطقه ۱۷ با اشاره به تحقق طرح تحول ۲۰ گانه، تصریح کرد: در همین راستا برج های نوری در بوستان های سارنگ، گل آگین و نیکو نصب شد. همچنین وسایل ورزشی و بازی در بوستان های سارنگ، مهرشید و تلاش تجهیز شدند، علاوه بر آن در بوستان تلاش یک سرویس بهداشتی ساخته شده است.

الهوردیان اظهار کرد: جهت گشترش همکاری های مشترک در رفع معضلات و مشکلات بین منطقه ای، بازدید مشترکی همراه مدیران شهری منطقه با مدیران شهری منطقه ۱۰ داشتیم.

سرپرست شهرداری ناحیه ۳ شهرداری منطقه ۱۷، با اشاره به برگزاری جشن های نیمه شعبان در سطح این ناحیه، گفت: سعی کردیم این جشن بزرگ مسلمان ها را با شکوه هرچه تمام برگزار کنیم و بیش از ۱۰ غرفه فرهنگی هنری، پذیرایی، چایخانه و سن اجرای برنامه های زنده با مشارکت ناحیه مقاومت بسیج برپا شد که مورد استقبال خوب شهروندان قرار گرفت. در این جشن ها برنامه های متنوع برای کودکان و نوجوان ها، گروه سرود و مسابقه اجرا شد.

وی با بیان دیگر خدمات انجام گرفته در سطح ناحیه، تصریح کرد: یکی از اقداماتی که به صورت مستمر در سطح ناحیه انجام می شود، لایروبی و رسوب زدایی انهار است که طی هفته گذشته، بیش از ۶۰۰ متر از انهار سطح ناحیه لایروبی و رسوب زدایی شدند. همچنین نصب و مرمت دریچه ها و پیاده روسازی در معابری که نیاز بود انجام شد.

الهوردیان گفت: با توجه به نزدیک شدن به فصل بهار، عملیات کند و کوب، کود دهی و کاشت بیش از ۲۰۰ جعبه گل و گیاه در بوستان تلاش و فریناز در حال اجرا است. همچنین جهت افزایش زیبایی بصری و حفظ محیط زیست، عملیات هرس درختچه های رز و سایر درختچه ها در دستور کار قرار دارد و انجام می شود.

تجهیز و نصب وسایل بازی کودکان بوستان‌های منطقه ۱۷

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.