کد خبر : 126537
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴
-

از الفبای کارآفرینی تا کارآفرین شو در فرهنگسرای کار و تعاون

از الفبای کارآفرینی تا کارآفرین شو در فرهنگسرای کار و تعاون
فرهنگسرای کار و تعاون با مشارکت کانون کارآفرینی کارگاه آموزشی "کارآفرینی" ویژه کودکان، نوجوانان و بزرگسالان را برگزار می کند.

به گزارش پایگاه خبری سورپرس به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای کار و تعاون؛ به منظورگسترش و تقویت خوداتکایی و خودباوری و عزت ملی و ترویج فرهنگ کارو کارآفرینی، خوداشتغالی و مهارت آموزی در جامعه؛ کارآفرینان و صاحبان فکر و ایده در یک محیط متفاوت و باور نکردنی گرد هم جمع می شوند و به علاقمندان به فراگیری حوزه کسب وکارهای خرد و خانگی به عنوان یکی از زمینه های کمک به سبد معیشتی خانواده ها آموزش می دهند.

گفتنی است: در این کارگاه آموزشی رایگان هنرمندان رشته های سوخته نگاری روی چوب، گل دوزی با چرخ وکارهایی با نمد، زیورآلات و دستبند چرمی، عروسک بافی، گل های کاکتوس و گلچوب مهارتهای لازم را در سه رده سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان آموزش می دهند.

 

علاقمندان می توانند برای شرکت در این کارگاه روز یکشنبه ۱۴ اسفند ماه از ساعت ۹ تا ۱۷ به فرهنگسرای کار وتعاون به نشانی بزرگراه یادگار امام(ره) جنوب، تقاطع خیابان هاشمی، پلاک ۷۶مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن:۶۶۰۲۹۰۶۰ تماس بگیرند.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.