کد خبر : 98368
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹
-

برگزاری کارگروه توسعه مدیریت بهزیستی استان به ریاست مدیرکل

برگزاری کارگروه توسعه مدیریت بهزیستی استان به ریاست مدیرکل
در این جلسه که با حضور معاونین و روسای ستادی در محل سالن جلسات بهزیستی استان برگزار شد سرکار خانم نوروزی رئیس گروه توسعه منابع سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز از طریق ویدئو کنفرانس حضور داشتند.

به گزارش سورپرس به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان کارگروه توسعه مدیریت بهزیستی استان به ریاست علیرضا ایزدپور مدیرکل و با دستور کار استقرار نظام رسیدگی به شکایات برگزار شد.

در این جلسه که با حضور معاونین و روسای ستادی در محل سالن جلسات بهزیستی استان برگزار شد  سرکار خانم نوروزی رئیس گروه توسعه منابع سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز از طریق ویدئو کنفرانس حضور داشتند.

علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات و تلاش اعضای کارگروه و به ویژه همراهی و همکاری سرکار خانم نوروزی در تحقق اهداف و خدمت رسانی به جامعه هدف بهزیستی استان ابراز داشتند : تمام تلاش در بهزیستی استان استفاده از کلیه توان و ظرفیت موجود در ارائه خدمات با بالاترین سطح و کیفیت به جامعه هدف و رضایتمندی ایشان است.

وی با اشاره به مشکلات و سختی های جامعه هدف و آشنایی کامل با این مسائل توسط سازمان بهزیستی ، شان و جایگاه افراد تحت حمایت را بیش از این برشمرده و آنان را افرادی صبر و همدل با نظام برشمردند و یکی از اهداف بهزیستی استان را رسیدگی و پیگیری به مسائل ، مشکلات و شکایات ایشان بدون در نظر گرفتن وقت اداری بیان داشتند.

مدیرکل بهزیستی استان یکی از موارد مهم در سطح رضایتمندی و ارتقاء سطح زندگی فردی و اجتماعی جامعه هدف را استفاده از ظرفیت قوانین و مقررات موجود همانند قانون حمایت از افراد دارای معلولیت بیان و افزودند : برخی اقدامات اجرایی و پیگیری مسائل و مشکلات و اتخاذ تصمیمات در سطح ملی و کشور باید انجام گیرد  و از توان اجرایی و عملیاتی استان ها خارج است.

در این جلسه سرکار خانم نوروزی رئیس گروه توسعه منابع سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ضمن تقدیر و تشکر از خدمات و تلاش های بهزیستی استان و همکاری این اداره کل با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ، ارائه خدمات در این اداره کل را مطلوب برشمرده و در ادامه توضیحاتی را در خصوص دستورکار جلسه داشته و سوالاتی را مطرح کردند.

در ادامه جلسه مهندس گلینی رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات و جمیله محقق مسئول دفتر مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات بهزیستی استان به ارائه گزارش و اقدامت اجرای حوزه کاری خود پرداخته و به سوالات مطرح شده پاسخگو بودند .

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.