کد خبر : 80488
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳
-

ادامه بارندگی در نواحی شمالی کشور

ادامه بارندگی در نواحی شمالی کشور
سازمان هواشناسی اعلام کرد: برای امروز چهارشنبه و فردا پنج شنبه، در نواحی شمالی کشورمان احتمال بارندگی به ویژه در ساعات بعد از ظهر و هنگام شب وجود دارد.

به گزارش سورپرس، طبق اطلاعات و نقشه‌های هواشناسی این شرایط به خصوص در استان‌هایی مانند گیلان، مازندران، ارتفاعات و نواحی کوهستانی استان‌های البرز و تهران نیز وجود دارد.

برای فردا نیز در برخی مناطق شمالی استان‌های سمنان حتی استان گلستان نیز رگبار و رعد و برق پیش بینی به نظر می‌رسد برای روز‌های جمعه و همینطور شنبه در جنوب شرق کشورمان شرایط ناپایداری مهیا باشد.

وزش باد همچنان پدیده مهم بخش‌های شرقی کشور به ویژه در استان‌هایی مانند خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان می‌تواند همراه با خیزش گرد و خاک باشد که این شرایط را به ویژه در منطقه زابل و شمال استان سیستان و بلوچستان پیش بینی می‌کنیم که از شدت بیشتری برخوردار باشد.

​به لحاظ شرایط دمایی نیز برای یکی دو روز آینده در نیمه غربی کشورمان روند افزایش نسبی دما پیشرو و به نظر می‌رسد برای هفته آینده تا حدی از دمای هوا کاسته و کاهش نسبی دما اتفاق بیفتد.

به لحاظ شرایط وزش باد، آب‌های مناطق شمالی کشورمان در محدوده دریای خزر را مواج پیش بینی و این شرایط در محدوده خلیج فارس و تنگه هرمز نیز پیش رو است.

برای تهران طی ۲۴ ساعت آینده پدیده خاصی وجود ندارد و روز‌های نسبتاً آرامی را پیشرو است. دما در گرمترین زمان به حدود ۳۵، ۳۶ درجه و برای هفته آینده نیز در پایتخت کاهش نسبی دما را پیش بینی می شود.

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.