کد خبر : 44409
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
-

احتمال ریزش قیمت دلار تا ۱۸ هزار تومان

احتمال ریزش قیمت دلار تا ۱۸ هزار تومان
خبرهای موثق حاکی از ریزش قیمت دلار به زیر ۲۰هزار تومان در روزهای آتی است.

به گزارش سورپرس، آخرین اخبار و اطلاعات به دست آمده از ذخایر ارزی، بازگشت ارزهای صادراتی و همچنین تحولات منطقه و جهان پس از انتخابات آمریکا، از افزایش ذخایر ارزی و تقویت پول ملی حمایت دارد.

شنیده‌های خبرنگار ما حاکی است، با انتخاب جو بایدن به عنوان رئیس جمهور جدید ایالات متحده، رایزنی‌ها در خصوص آزاد سازی منابع ارزی ایران دوباره آغاز شده و برخی کشورهای بدهکار، برای پرداخت بخش قابل توجهی از مطالبات ارزی ایران اعلام آمادگی کرده‌اند.

بنار بر اطلاع موثق، ورود ارزهای بلوکه شده به ایران، سیگنال بازگشت بایدن به برجام و انجام مراودات بانکی بدون تهدیدهای مرسوم ترامپ در کنار اراده بانک مرکزی برای تعدیل نرخ دلار به زیر ۲۰ هزار تومان، همگی نشانه‌های تقویت ارزش پول ملی در روزهای آتی است.

در این میان، قطعا سفته بازان و دلالان بازار ارز، با انتشار اخبار کذب، شایعه سازی و همچنین ایجاد نگرانی از دو ماه پایانی ریاست‌جمهوری ترامپ، به هیچوجه از کاهش قیمت دلار استقبال نکرده و برای افزایش قیمت در این روزها، در تلاشند.

همچنین تلاش رسانه‌ای برخی دلواپسان برای بی اهمیت خواندن شکست ترامپ، در راستای همین پروژه عدم کاهش قیمت‌ها و آغاز گشایش های اقتصادی است.

 

 

انتهای پیام/۱۱۱

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.