کد خبر : 76839
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳
-

تخریب کامل یک شهر آلمان بر اثر سیل

تخریب کامل یک شهر آلمان بر اثر سیل
در پی بارش باران شدید و طغیان رودخانه‌ها، سیل یک شهر آلمان را بطور کامل تخریب کرد.
به گزارش سورپرس، در پی بارش باران شدید و طغیان رودخانه‌ها در غرب اروپا صد‌ها نفر از ساکنان این منطقه همچنان مفقود هستند. بارندگی شدید و طغیان رودخانه‌ها در غرب اروپا باعث شده که این منطقه شاهد بدترین سیل در طول چند دهه گذشته باشد و تاکنون ۱۲۰ نفر به علت طغیان رودخانه‌ها و جاری شدن سیل جان شان را از دست داده اند. صدر اعظم آلمان جاری شدن سیل در این کشور را در روز‌های اخیر یک فاجعه توصیف کرد.
بارش باران‌های فصلی همچنین تخریب‌هایی را در بخش‌هایی از بلژیک، هلند و لوکزامبورگ ایجاد کرده است. طغیان رودخانه‌های “راین”، “موز” و “آر” بسیاری از شهر‌ها و روستا‌های غرب اروپا را تحت تاثیر قرار داده و منازل مسکونی زیادی را تخریب کرده و بسیاری از ساکنان این مناطق را گرفتار کرده است. طغیان رودخانه‌ها و جاری شدن سیل در آلمان به تخریب کامل شهر “اِرفتشتات” در ایالت “نوردراین-وستفالن” منجر شد.
بسیاری از منازل شهروندان بطور کامل تخریب شده و رانش زمین هم باعث شده که بخش‌هایی از این شهر بطور کامل محو شود. از نیمه شب که آب وارد این شهر شد خانه‌های مسکونی بطور کامل تخریب شد.
این حادثه چنان سریع به وقوع پیوسته است که یکی از مسئولان گفته زمانی برای هشدار وجود نداشته است. بعد از جاری شدن سیل در این شهر نیرو‌های امداد و نجات به سرعت به محل اعزام شده اند. مسئولان شهری می‌گویند افرادی در خانه‌ها گیر افتاده و درخواست کمک می‌کنند، اما نیرو‌های امداد و نجات در بسیاری از موارد نمی‌توانند به همه شهروندان گرفتار شده کمک کنند. کسانی که با کمک نیرو‌های امداد و نجات از میان آب نجات یافته اند خود را به محل‌های اسکان اضطراری می‌رسانند.
انتهای پیام/۱۱۱
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.