کد خبر : 79187
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
-

آیا «مسی» به بارسلونا بازمی‌گردد؟

آیا «مسی» به بارسلونا بازمی‌گردد؟

به گزارش گروه بین الملل سورپرس، سایت «ESPN ARG» مدعی شد که پرواز مسی به پاریس که قرار بود روز گذشته انجام شود به تعویق افتاد و اخبار حاکی از آن است که باشگاه بارسلونا پیشنهاد جدیدی به مسی داده است تا این اسطوره در این تیم بماند. طبق ادعای سباستین ویگنولو خبرنگار نزدیک به

به گزارش گروه بین الملل سورپرس، سایت «ESPN ARG» مدعی شد که پرواز مسی به پاریس که قرار بود روز گذشته انجام شود به تعویق افتاد و اخبار حاکی از آن است که باشگاه بارسلونا پیشنهاد جدیدی به مسی داده است تا این اسطوره در این تیم بماند. طبق ادعای سباستین ویگنولو خبرنگار نزدیک به مسی، تمام اسپانیا شب گذشته بیدار بودند و منتظر تصمیم این فوق ستاره فوتبال جهان هستند.

سایت «Laporteriabtv» نیز درباره این موضوع نوشت: نمی‌توانیم به صورت قطعی بگوییم مسی در بارسلونا می‌ماند، ولی این را می‌گوییم که بارسلونا فشار آورد و پیشنهاد جدیدی را به مسی ارائه کرد و می‌خواهد او در تیم بماند و البته مذاکرات بین طرفین ادامه دارد. این موضوع‌ها در حالی مطرح شده است که باشگاه پاریسن ژرمن فرانسه هم با پیشنهاد نجومی منتظر پاسخ مسی برای پیوستن به این تیم سرمایه دار است.

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.