کد خبر : 138668
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
-

آغاز ثبت نام دانشجویان جدید الورود دانشگاه تهران از امروز

آغاز ثبت نام دانشجویان جدید الورود دانشگاه تهران از امروز
معاون آموزشی دانشگاه تهران از آغاز ثبت نام غیرحضوری دانشجویان جدیدالورود از امروز ۱۷ مهرماه خبر داد.

به گزارش سورپرس؛ محمود کمره‌ای معاون آموزشی دانشگاه تهران درباره تاریخ ثبت‌نام و آغاز کلاس‌های دانشجویان ورودی جدید کارشناسی دانشگاه تهران گفت: ورودی های دانشگاه تهران را ۵۳ درصد خانم‌ها و ۴۷ درصد آقایان تشکیل می‌دهند.

وی ادامه داد: ثبت نام الکترونیکی ورودی های جدید از امروز دوشنبه ۱۷ مهر ماه آغاز شده و تا پنج‌شنبه ۲۰ مهر انجام می‌شود و دانشجویان می توانند مدارک خود را بارگزاری کرده و ثبت‌نام کنند، شماره دانشجویی پذیرفته شدگان نیز همین هفته ارائه می‌شود.

معاون آموزشی دانشگاه تهران افزود: روز یکشنبه ۲۳ مهرماه آیین ورودی دانشجویان جدیدالورود در دانشگاه برگزار شود و در همان روز کارت‌های دانشجویانی که ثبت‌نام الکترونیکی انجام داده‌اند و شماره دانشجویان آنان مشخص شده به دانشجویان جدیدالورود ارائه شود، همچنین در همان روز خوابگاه، ساختمان خوابگاه و اتاقی که دانشجویان خوابگاهی مستقر خواهند شد، مشخص می شود.

وی ادامه داد: ثبت‌نام حضوری با توجه به برنامه‌ریزی انجام‌شده برای هر دانشجویی زیاد طول نخواهد کشید بنابراین با یک زمان‌بندی مشخص در طی روزهای دوشنبه، سه‌شنبه، و چهارشنبه هم‌زمان با برگزاری کلاس‌ها عملاً ثبت‌نام حضوری و تحویل مدارک به واسطه پذیرفته شدن دانشجویان جدید الورود انجام می شود.

کمره ای تاکید کرد: آن چیزی که برای دانشگاه تهران و آموزش دانشگاه تهران بسیار حیاتی و مهم است، کیفیت آموزش و کیفیت علمی دانشگاه است به‌این‌ترتیب ما نمی‌خواهیم از یک ترمی که ۱۶ هفته است، سه هفته را از دست داده باشیم و با شروع ترم از ۲۴ مهرماه، اعلام کنیم از ترم سیزده هفته باقی‌مانده است سعی می کنیم با برگزاری کلاس‌های جبرانی این سه هفته را پوشش دهیم، اساتید نیز همکاری می‌کنند و هماهنگی لازم از طریق آموزش دانشکده ها با دانشجویان انجام می‌شود تا این سه هفته پوشش داده شود.

انتهای پیام/ ۲۸۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.