کد خبر : 138906
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶
-

آغاز ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی مجلس ۲۷ مهر/ نکاتی که داوطلبان انتخابات مجلس باید به آن توجه کنند

آغاز ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی مجلس ۲۷ مهر/ نکاتی که داوطلبان انتخابات مجلس باید به آن توجه کنند
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: ثبت‌نام قطعی داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از ۸ صبح روز ۲۷ مهرماه آغاز می‌شود و تا ۱۸ بعدازظهر سوم آبان ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری سورپرس، محمدتقی شاهچراغی با اشاره به شیوه ثبت نام نهایی انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مطابق قانون جدید، پیش‌ثبت نام صورت گرفت برای اینکه مداراک ارائه شده با دستگاه‌های مربوطه تطبیق داده شود. ۶ دستگاه به سازمان پاسخ دادند و ۲۶ مهرماه این کار به پایان می‌رسد و به اعتراضات رسیدگی خواهد شد.

وی افزود: ثبت‌نام قطعی داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از ۸ صبح روز ۲۷ مهرماه آغاز می‌شود و تا ۱۸ بعدازظهر سوم آبان ادامه خواهد داشت. این اولین نکته‌ای است که همه داوطلبان باید آمادگی داشته باشند.

شاهچراغی یادآور شد: کسانی می‌توانند در ثبت‌نام شرکت کنند که در پیش‌نام شرکت کرده‌اند، کدپیگیری برای آن‌ها ارسال شده است. این برادران و خواهران می‌توانند در ثبت‌نام اصلی شرکت کنند.

وی ادامه داد: مطابق قانون جدید چند نکته در ثبت نام وجود دارد که باید به آن توجه شود نخست اینکه ثبت‌نام غیرحضوری است و باید خودشان را برای ثبت‌نام آماده کنند. یکسری اطلاعات در پیش‌ ثبت‌نام گرفته شده که این اطلاعات در پرسشنامه ثبت شده است و در منظر داوطلبان قرار می‌گیرد و ارائه می‌شود بخشی از اطلاعات را باید جدید وارد کنند.

شاهچراغی ادامه داد: تقریباً بین ۳۰ تا ۴۵ دقیقه زمان می‌برد که بستگی به بسته‌بندی دارد که آقایان و خانم‌ها از قبل انجام داده‌اند و باید اطلاعاتشان را از قبل آماده کنند که در اطلاعیه‌های ستاد انتخابات به اطلاع آنها خواهد رسید و در پیامک‌هایی که برای آنها رفته مشخص شده است.

وی اظهار کرد: داوطلبان هر ویرایشی که می‌خواهند انجام دهند در همان مرحله‌ای که وارد سامانه شدند باید انجام شود؛ زیرا اگر ثبت و تایید را بزنند و پرسشنامه به ستاد اصلی انتقال پیدا کند امکان بازگشت وجود ندارد تقاضای من این است که در ویرایش دقت کنند.

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.