کد خبر : 122458
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱
-

از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی صورت گرفت:

آغاز تور گردشگری موتورسیکلت‌های سنگین در مسیر تهران- کرمان- جزیره کیش

آغاز تور گردشگری موتورسیکلت‌های سنگین در مسیر تهران- کرمان- جزیره کیش
تور گردشگری موتورسیکلت های سنگین با شعار "بیشتر بدانیم، ايمن برانيم، سالم بمانيم" از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی استارت خورد.

به گزارش پایگاه خبری سورپرس به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، آیین آغازین این تور که ده روز به طول می انجامد، روز یکشنبه ۱۱ دی ماه ۱۴۰۱ در آستانه سالگرد شهادت سردار سلیمانی با حضور محمدحسین صوفی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و سرهنگ سیروس حسن زاده معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا در محل وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد.

حدود ۳۰ موتورسوار که سفیران ایمنی جاده ها و عضو کلوپ ملی گردشگری موتورسیکلت کانون جهانگردی و اتومبیلرانی هستند باهدف ترویج فرهنگ موتورسواری ایمن با شعار “بیشتر بدانیم، ایمن برانیم، سالم بمانیم”، توسعه سفرهای مسئولانه و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره رشادت های سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی سوار بر موتورسیکلت های سنگین با حجم بالای ۱۳۰۰ سی سی مسیر ۳ هزار کیلومتری تهران تا استان کرمان و بعد هم جزیره زیبای کیش را طی خواهند کرد.

 

شرکت کنندگان در تور گردشگری موتورسیکلت های سنگین که با مشارکت معاونت اجتماعی و فرهنگ ترافیکی پلیس راهور فراجا در حال برگزاری است، تا ۲۰ دی ماه ۱۴۰۱ استان های تهران، اصفهان، یزد، کرمان و بندرعباس را پشت سر خواهند گذاشت.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.