کد خبر : 142286
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰
-

به منظور ارتقای کیفیت زندگی و تسهیل در تردد شهروندان انجام شد؛

آسفالت معابر منطقه ۱۴ از مرز ۵۷ هزار تن عبور کرد

آسفالت معابر منطقه ۱۴ از مرز ۵۷ هزار تن عبور کرد
امیر یزدی شهردار منطقه ۱۴ از اجرای عملیات مناسب‌سازی معابر و شریان‌های عبوری منطقه به منظور تسهیل در تردد شهروندان و ارتقای کیفیت زندگی در این بخش از پایتخت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، یزدی گفت: با استمرار اجرای طرح نهضت آسفالت و در راستای اجرای طرح تحول بیست گانه خدمت در شهر تهران، مناسب سازی معابر و شریان های عبوری این منطقه درحال انجام است.

وی گفت: در این راستا و با انجام فعالیت های عمرانی تاکنون بیش از ۵۷ هزار تن آسفالت برای پیاده روسازی و مناسب سازی محورهای منطقه صرف شده است. یزدی با اشاره به اجرای عملیات آسفالت ریزی و لکه‌گیری در محورهایی چون ارجمندی، محلاتی، علامه امینی، ابوذر و… افزود: این عملیات در محورها و نقاط پیش بینی شده در قالب آسفالت دستی و مکانیزه با رعایت اصول فنی و زیرسازی‌های لازم با کیفیت مطلوب انجام می شود.

وی ادامه داد: در راستای ارتقای کیفیت زندگی در محلات همچنین عملیات جدول گذاری، تعویض جداول فرسوده و غیراستاندارد، تکمیل نواقص معابر شهری و لکه‌گیری آسفالت به‌طور مستمر انجام می شود.

شهردار منطقه ۱۴ یادآور شد: تلاش می شود تا در مدت باقی مانده از سال جاری با پشتکار و تلاش شبانه نیروهای معاونت فنی و عمرانی معابر و بزرگراه های منطقه مناسب سازی و رضایت شهروندان حاصل شود.

آسفالت معابر منطقه ۱۴ از مرز ۵۷ هزار تن عبور کرد

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.