کد خبر : 139079
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۶:۱۴
-

در هفته ملی استاندارد؛

آزمایشگاه آب و فاضلاب منطقه ۳ تهران گواهینامه ایزو ۱۷۰۲۵ دریافت کرد

آزمایشگاه آب و فاضلاب منطقه ۳ تهران گواهینامه ایزو ۱۷۰۲۵ دریافت کرد
آزمایشگاه شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ در هفته ملی استاندارد با حضور مدیرکل سازمان استاندارد استان تهران موفق به اخذ گواهینامه ایزو ۱۷۰۲۵ شد.

به گزارش گروه اقتصادی سورپرس به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب منطقه۳ تهران، طی این مراسم که معاون ارزیابی انطباق استان تهران ، مدیر دفتر کنترل کیفیت آب و فاضلاب استان تهران ومدیرعامل آبفای منطقه۳ نیز حضور داشتند،دکترمحمدحسین طاهری مدیرکل سازمان استاندارد استان تهران ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه ، درآستانه صدمین سالگرد تاسیس سازمان استاندارد ایران ، اظهارداشت : نتایج آنالیز آزمایشات و تصمیم سازی آزمایشگاه های کشور در تصمیم گیری دقیق و موثر ما کارساز و راهگشاست.
مدیرکل سازمان استاندارد استان تهران با بیان اهمیت این معقوله به جایگاه شورای عالی استاندارد در تصمیم گیری ها اشاره کرد وافزود: این شورا در سطح ملی به ریاست ، رئیس جمهور و با حضور ۱۱ وزیر ، دادستان کل کشور،رئیس سازمان بازرسی کل کشور، دو نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مرتبط با حوزه استاندارد، روسای اتاق اصناف ، سازمان صدا و سیما، مرکز ملی تأیید صلاحیت ایران وشورای رقابت و متخصصین باتجربه در امور استاندارد در سطح ملی فعالیت های این حوزه را برنامه ریزی و نظارت می کنند.
دکتر طاهری ؛ نظارت برحسن اجرای استاندارد کلیه کالاها و خدمات ، بررسی کارشناسی پیشنهادهای دستگاه های اجرائی پیشنهاددهنده استانداردهای اجباری جهت ارائه به شورای‌عالی استاندارد،تدوین، به‌روزرسانی و نظارت بر اجرای استانداردهای مصرف بهینه انرژی با مشارکت دستگاه های تخصصی مسئول هماهنگ با استانداردهای روز دنیا و مقتضیات کشوری را برجسته ترین وظایف سازمان استاندارد برشمرد .
مدیرکل سازمان استاندارد استان تهران با بیان این که نظام مدیریت کیفیت کشور زمینه ساز بهبود عملکرد ها، رقابت و پیشرفت سازمان ها را فراهم می سازد ، گفت :یکی از پایه ها و نهادهای ارزیابی انطباق همین آزمایشگاه هایی هستند که در کشورهمکار ما به شمار می آیند و زمانی وظایف سازمان استاندارد محقق می شودکه هم درسطح تخصص وهم تجهیزات آزمایشگاه ها از کیفیت و استاندارد برخوردار باشند.
در ادامه این مراسم مدیرکل سازمان استاندارد استان تهران ضمن دریافت ایزو ۱۷۰۲۵ آزمایشگاه آبفای منطقه۳ تهران را به مجموعه شرکت آب و فاضلاب استان تهران مدیرعامل و همکاران آب و فاضلاب منطقه۳ به اتفاق معاون ارزیابی انطباق استان تهران ، مدیر دفتر کنترل کیفیت آب و فاضلاب استان تهران از آزمایشگاه شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ تهران بازدید و گواهینامه ایزو ۱۷۰۲۵ این مجموعه را به اصغرکرمی مدیرعامل شرکت تقدیم کرد.
این گزارش می افزاید : استاندارد بین المللی ایزو ۱۷۰۲۵ الزامات کلی برای احراز صلاحیت انجام آزمون ها و یا کالیبراسیون و همچنین نمونه برداری را مشخص می سازد. این استاندارد یکی از پایه های اصلی صنعت و آزمایشگاه های صنعتی است که تمامی بخش های مهندسی باید برای کاهش هزینه و افرایش کیفیت کاری خود آن را کسب کنند.
انتهای پیام/۳۳۳

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.