کد خبر : 34146
تاریخ انتشار : جمعه ۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰
-

آخرین دروغ‌های ترامپ در سخنرانی اخیرش

آخرین دروغ‌های ترامپ در سخنرانی اخیرش
دنیل دیل، خبرنگار سی ان ان گزارش داد دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا یک دروغگوی سریالی است و او امشب پشت سر هم در سخنرانی خود دروغ گفت. 

به گزارش سورپرس، شبکه تلویزیونی سی ان ان در برنامه‌ای به بررسی دروغ‌های متعدد دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی اخیر خود در مجمع ملی جمهوری خواهان پرداخت.

دنیل دیل، خبرنگار سی ان ان گزارش داد دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا یک دروغگوی سریالی است و او امشب پشت سر هم در سخنرانی خود دروغ گفت. من توانستم فهرستی شامل ۲۰ مورد از دروغ‌های او را تهیه کنم و می‌خواهم سریعا به برخی از این دروغ‌ها بپردازم، زیرا این موضوع بسیار مهم است.

ترامپ در سخنرانی خود گفت که جو بایدن می‌خواهد دیواری را که در مرز جنوبی آمریکا احداث شده است را از بین ببرد و این در حالی است که بایدن به صورت خاص این ایده را رد کرد و فقط اعلام کرد جلوی ادامه احداث این دیوار را در مرز با مکزیک خواهد گرفت.

ترامپ در سخنان خود به این موضوع اشاره کرد او همان کسی بود که قانون مرتبط با مراقبت‌های بهداشتی کهنه سربازان آمریکایی را تصویب کرد و این در حالی است که باراک اوباما در سال ۲۰۱۴ این قانون را امضا کرد و ترامپ قانون سال ۲۰۱۸ را امضا کرد که سبب تعدیل قانون قبلی شد.

ترامپ در سخنرانی خود گفت من بیشتر از هر رئیس جمهور دیگری از زمان آبراهام لینکلن اقدامات بیشتری برای جامعه آمریکایی‌های آفریقایی تبار انجام دادم که این دروغی بیش نیست و باید بگویم که لیندون جانسون توانست قانون حقوق مدنی را تصویب کند. ترامپ بار دیگر در سخنان خود به ایجاد ۹ میلیون فرصت شغلی طی سه ماه گذشته اشاره کرد و این در حالی است که او طبق معمول در سخنان خود به از دست رفتن ۲۲ میلیون فرصت شغلی طی دو ماه گذشته اشاره نکرد. او در سخنان خود گفت به تلاش هایش برای کاهش دادن قیمت دارو‌ها ادامه خواهد داد و این در حالی است که قیمت دارو‌ها طی دوران ریاست جمهوری او افزایش داشته است.

او گفت سفارت خانه آمریکا در قدس را با بهایی کمتر از ۵۰۰ هزار دلار افتتاح کرد و این در حالی است که اسناد منتشر شده نشان می‌دهد که این رقم ۲۱ میلیون دلار بوده است. او در سخنان خود به این موضوع اشاره کرد که کشور‌های عضو ناتو برای اولین بار طی حدود ۲۰ سال سهم خود از پرداخت هزینه‌های خود را افزایش دادند و این در حالی است که کشور‌های ناتو در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ قبل از آن که ترامپ بر سر کار بیاید هم سهم خود را از پرداخت هزینه‌های ناتو افزایش داده بودند.

او همچنین گفت او و جمهوری خواهان همواره به محافظت از افراد دارای بیماری‌های پیش زمینه‌ای ادامه می‌دهند و این وعده‌ای است که آن‌ها به آن عمل نکردند و باید بگویم که او و جمهوری خواهان بار‌ها برای تضعیف این حمایت‌ها در “اوباماکر” تلاش کردند.

آمریکا در نشان دادن واکنش مناسب به  کرونا ناکام بوده است

او ادعا کرد که سفر‌ها را از چین و اروپا به حالت تعلیق در آورد و این در حالی است که او ممنوعیت محدودی را اجرایی کرده است و معافیت‌های زیادی در این زمینه وجود داشت و ده هزار نفر طی دوران همه گیری توانستند از چین و اروپا وارد آمریکا شوند.

او در ارتباط با بهبود سیستم گرفتن آزمایش در ارتباط با کووید ۱۹ صحبت کرد و از واکنش تیمش به این موضوع سخن گفت و این در حالی است که کارشناسان در سراسر جهان اعلام کرده اند آمریکا در نشان دادن واکنش مناسب به این بیماری ناکام بوده اند و به ویژه این که در اجرای روند گرفتن آزمایش از مردم به شیوه‌ای مناسب عمل نکرده اند.

ترامپ در سخنان خود گفت که به کابوس نفتا پایان داد و یک توافق نامه جدید را بین آمریکا و مکزیک و کانادا امضا کرد و این در حالی است که خود این توافق نامه جدید شامل بسیاری از مفاد نفتا می‌باشد.

او در ارتباط با احداث ۳۰۰ مایل دیوار مرزی صحبت کرد و او به این موضوع اشاره نکرد که بخشی از این دیوار قبلا احداث شده بود. او در سخنان خود به این موضوع اشاره کرد که جو بایدن می‌خواهد سلاح‌های شما را ضبط کند که این حرفی کاملا بی اساس است. ترامپ در سخنان خود گفت دموکرات‌ها می‌خواهند بودجه پلیس را کاهش دهند که بایدن این موضوع را هم رد کرده است.

قرار دادن ده‌ها نفر در فهرست “لغو” و تحریم آن‌ها توسط ترامپ

ترامپ تصریح کرد اطلاعات بسیار خوبی در این باره در اختیار دارد که چین می‌خواهد بایدن برنده انتخابات ریاست جمهوری شود، زیرا بایدن رویکرد‌های نرمی در قبال چین دارد یا این که از چین حمایت می‌کند و این در حالی است که جامعه اطلاعاتی آمریکا اعلام کرد چین می‌خواهد بایدن در انتخابات پیروز شود، زیرا از چین ترامپ فردی غیر قابل پیش بینی است.

ترامپ در سخنان خود گفت بایدن وعده داده است که برخی مدارس را تعطیل خواهد کرد و این در حالی است که بایدن گفته در ارتباط با عملکرد برخی از مدارس مظنون است ما قصد ندارد آن‌ها را تعطیل کند. ترامپ بایدن را به سبب دادن رأی برای آغاز جنگ عراق محکوم کرد. باید گفت بایدن به جنگ عراق رأی مثبت داد، اما چیزی که ترامپ به آن اشاره نکرد این بود که خود ترامپ هم از این تهاجم حمایت کرده است. او در سخنان خود گفت دموکرات‌ها دو بار نام “خداوند” را از متن وعده وفاداری در کنوانسیون ملی دموکرات‌ها از حذف کردند و باید گفت غیر از دو مورد در دیگر اسناد همواره این مسئله حفظ شده است.

ترامپ در سخنان خود فرهنگ “لغو” را به عنوان بخشی از دستورالعمل‌های چپ گرایان محکوم کرد و این در حالی است که دونالد جی ترامپ برای قرار دادن ده‌ها نفر در فهرست “لغو” و تحریم آن‌ها تلاش کرده است. او در سخنان خود به این موضوع اشاره کرد که بایدن در تلاش برای از بین بردن مرز‌های آمریکاست و این در حالی است که باید گفت خیر این طور نیست و این سخنان دروغی بیش نیست.

انتهای پیام/۱۲۳

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.