کد خبر : 88079
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶
-

آتش سوزی در ساختمان شماره دو شورای شهر تهران

آتش سوزی در ساختمان شماره دو شورای شهر تهران
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهر تهران از آتش سوزی در ساختمان شماره دو شورای شهر تهران خبر داد و گفت: آتش خاموش شده و علت حادثه در دست بررسی است.

به گزارش سورپرس، مهدی داوری، مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهر تهران افزود: دقایقی قبل وقوع یک فقره آتش سوزی در ساختمان شماره ۲ شورای اسلامی شهر تهران به سامانه آتش نشانی اعلام شد و ماموران آتش نشانی از سه ایستگاه آتش نشانی شهر تهران به محل حادثه اعزام شدند.

داوری گفت: با اقدام به موقع ماموران آتش سوزی مهار شده است. مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهر تهران تأکید کرد در حال حاضر ماموران سازمان آتش نشانی در حال انجام عملیات پایانی برای اطمینان داشتن از خاموش شدن آتش هستند.

علت آتش سوزی ساختمان شماره ۲ شورای شهر درحال بررسی است

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: ساعت ۱۰ و ۱۵ دقیقه صبح امروز آتش سوزی در طبقه دوم قسمت اداری ساختمان شماره ۲ شورای اسلامی شهر تهران در خیابان بهشت به وقوع پیوست.

جلال ملکی در مصاحبه تلفنی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، افزود: بلافاصله بعد از اطلاع رسانی به سامانه ۱۲۵ سه ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند که با ورود سریع و به موقع آتش نشانان، آتش سوزی در یک اتاق ۱۲ متری که بخش اداری ساختمان شماره ۲ محسوب می‌شد در حال گسترش بود، مهار شد. وی گفت: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب وارد نشد و آتش نشانان در حال تخلیه دود از ساختمان هستند و علت آتش سوزی درحال بررسی است.

 

انتهای پیام/۱۱۱

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.