کد خبر : 78429
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۸:۲۱
-

تار عنکبوتی به نام رژیم کودک کش صهیونیستی!

تار عنکبوتی به نام رژیم کودک کش صهیونیستی!
آزادگان جهان و مسلمانان منطقه، اسرائیل را شر مطلق و باعث و بانی تمامی التهابات امنیتی در محیط غرب آسیا تلقی می‌کنند.

گروه بین‌الملل سورپرس؛ سعید شهرابی فراهانی کارشناس مسائل منطقه نوشت: پس از هدف قرار گرفتن کشتی متعلق به یکی از صهیونیست‌ها در آب‌های اطراف عمان توسط تیرهای غیب سرگردان؛ یکی از عنکبوت‌های سایبری سرویس اطلاعاتی صهیونیستی جست و خیز نموده و گفته است که ظرف یک هفته یا کمتر؛ بخاطر این حادثه به ایران پاسخ داده خواهد شد.

علی‌رغم اینکه فرد مذکور و بزرگترهای او به دنبال جنگ روانی برای پوشاندن هراس جنون‌آمیز خود از جبهه مقاومت و شاگردان زبده شهید حاج قاسم سلیمانی هستند و با رعایت این ملاحظه که بنا نیست چنین کوتوله‌هایی بزرگنمایی شوند؛ یاداوری برخی نکات مربوط به این موضوع خالی از لطف نیست:

– اینکه حادثه مورد بحث، اولین نمونه از اتفاقات مشابه نبوده و آخرین مورد نیز نخواهد بود. کافیست جستجوی کوتاهی درباره اتفاقات منطقه در حاشیه سفر شینزو آبه نخست وزیر وقت ژاپن به ایران در زمان حکومت ترامپ انجام بشود.

-محور مقاومت هنوز که هنوز تقاص خون شهدای مظلوم ترور شامگاه ۱۳ دیماه سال ۹۸ در فرودگاه بغداد را نگرفته است. از این لحاظ، زد و خوردهای دریایی و غیر دریایی؛ گرد معرکه موعود هم به حساب نمی آیند!

– صهیونیستها حق دارند نگران باشند و به قول سید حسن نصرالله؛ شبانه روز یک لنگه پا مراقب بالای سر و چپ و راست و عقب و جلو و زیر پای خودشان باشند. طرف حساب آنها فقط ایران نیست، بلکه جبهه ای است از ازادگان عالم که حداقل از کشمیر شروع می شود تا یمن و فلسطین و عمق کرانه باختری و شمال آفریقا امتداد می یابد.

-ترس و هراس اسراییلی ها برای ارتباط دادن هر نوع حادثه امنیتی و حتی طبیعی یا غیرمترقبه به ایران و متحدانش؛ حاکی از نقاط کور در جامعه اطلاعاتی صهیونیستی است که نمی داند از چه زمانی، کجا و چگونه ضربه می خورد.
پنجم. تشتت درونی در جریان های سیاسی داخل رژیم اشغالگر قدس شریف؛ عامل دیگری است موجب استیصال و دندان قروچه آنان در قضایای «تیرهای غیب» می شود. تسویه حساب دنیا طلبان صهیونیست و مطامع قدرت طلبانه آنان؛ رقابتی مخرب را بین سرمداران این رژیم جعلی ایجاد کرده و موجب می شود متعاقب هر ناکامی، با چنگ و دندان نشان دادن های منفعلانه؛ در مورد شکست های خود فرافکنی کرده و فرار رو به جلو نمایند.

-تهدیدات اسراییل برای مردم منطقه چیز تازه ای نیست که اولتیماتوم دادن های این رژیم کودک‌کش بخواهد باعث رعب و وحشت رزمندگان جبهه مقاومت بشود. بلکه برعکس، هر تحرک عناصر و عوامل صهیونیست در منطقه؛ عزم جبهه مقاومت را برای گرفتن انتقام شهدا راسخ تر و محکم تر می کند. کما اینکه خود اسراییلی ها نیز به خوبی دریافته اند که «اگر یکی بزنند، ده تا می خورند» چه معنا و مفهوم و تعبیری برایشان دارد. اگر هم تا به حال متوجه نشده باشند، می توانند اخبار کاروان های منهدم شده نظامی یانکی ها در عراق را دوباره و چندباره مرور کنند.

اگر دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی اسراییل جنایتکار به ستون پنجم و نفوذی ها خود در داخل کشور ایران دلخوش کرده اند، بهتر است در سیاست های خود تجدیدنظر کنند. زیرا به فضل الهی، مدد حضرت بقیه الله الاعظم و فداکاری های سربازان و پاسداران گمنام جامعه اطلاعاتی به زودی خلع سلاح خواهند شد!

– اسراییل و همدستان خبیث منطقه ای وی در توهم عادی سازی روابط، در حال تنیدن تارعنکبوت در اطراف ایران هستند. این ساختمان های تازه تاسیس و نوساز؛ از تار عنکبوت هم سست تر است و در صورت حماقت آنان؛ بر باد خواهد رفت

-آزادگان جهان و مسلمانان منطقه؛ اسراییل را شر مطلق و باعث و بانی تمامی التهابات امنیتی در محیط غرب آسیا تلقی می کنند. سیاهه بلند بالای بدهی های حامیان و عمّالان رژیم صهیونیستی از حافظه مردم مظلوم عراق، یمن، بحرین، عربستان، افغانستان، لبنان، سوریه و … پاک نشده و در زمان و مکان های پیش بینی شده، تسویه می گردد!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.