کد خبر : 134149
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰
-

د خبر از شهرداری منطقه 19؛

آموزش مهارت‌های زندگی و رفتاری با زبان نمایش در بوستان های منطقه ۱۹

آموزش مهارت‌های زندگی و رفتاری با زبان نمایش در بوستان های منطقه ۱۹
آموزش مهارت های زندگی و رفتاری در قالب نمایش ویژه کودکان در طول هفته با هدف غنی سازی اوقات فراغت کودکان طی فصل تابستان در بوستان های منطقه ۱۹ ارائه می شود.

️به گزارش گروه اجتماعی سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی شهردار منطقه با اشاره به تاثیر فراگیری مهارت های زندگی و رفتاری و نهادینه کردن آنها در این سنین گفت: این برنامه ها توسط اداره سلامت در قالب نمایش و هنر با مشارکت نهادها و سازمان های خدمت رسان با موضوع صرفه جویی در مصرف آب، حفظ محیط زیست و… اجرا می شود.

️ به گفته این مسئول آموزش مهارت های رفتاری به کودکان از طریق زبان نمایش، همراه با پخش موسیقی ، آموزش والدین، برگزاری مسابقات و اهدای هدیه با حضور هنرمندان برگزار می شود.
️براساس این گزارش شهروندان علاقمند برای حضور در این برنامه ها برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به خانه های سلامت در سرای محلات مراجعه کنند.

آموزش مهارت‌ های زندگی و رفتاری با زبان نمایش در بوستان های منطقه ۱۹

اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و هنری منطقه ۱۹ در مهمونی۱۰کیلومتری عید غدیر

همچنین همزمان با جشن بزرگ مهمونی ۱۰ کیلومتری، شهرداری منطقه ۱۹ ویژه برنامه های فرهنگی و هنری همراه با استیج شاد را با همکاری نیروهای خودجوش مردمی،هیئات، مساجد در مسیر برپایی این جشن بزرگ اجرا می کند.

تورج فرهادی شهردار منطقه ضمن دعوت از عاشقان ولایت برای حضور در این جشن بزرگ و با شکوه افزود: غرفه های فرهنگی، ورزشی، سلامت، بازی کودک شهرداری منطقه ۱۹ در فضایی به متراژ ۱۲۰ متر مربع در خیابان آزادی مقابل دانشگاه صنعتی شریف در جشن بزرگ عید غدیر مهمونی ۱۰کیلومتری به شهروندان خدمت رسانی خواهد کرد.

فرهادی با تأکید بر برپایی استیج برنامه های شاد و مفرح بیان کرد: اجرای سرود، تواشییح، نقاله خوانی، نمایش عروسکی،ارائه بسته های فرهنگی و هنری، اجرای مسابقات نقاشی، ورزشی، توزیع بسته های پذیرایی و ۲۰ هزار پرس غذای گرم از برنامه های تدارک دیده شده به مناسبت عید سعید غدیر در جشن مهمونی ۱۰ کیلومتری مسیر میدان آیینی امام حسین (ع) تا میدان آزادی برای شرکت کنندگان در این برنامه است.

 

انتهای پیام/۱۰۱

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.