کد خبر : 132880
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷
-

معاون مالی و اقتصادشهری منطقه۲۰:

۷۷درصد عملکرد درآمدی منطقه ۲۰ در سال ۱۴۰۱ محقق شد

۷۷درصد عملکرد درآمدی منطقه ۲۰ در سال ۱۴۰۱ محقق شد
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری منطقه ۲۰ گفت: در سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۷۵۰میلیارد تومان اعتبار برای شهرداری منطقه ۲۰ در نظر گرفته شد که بالغ بر ۷۱۵ میلیارد تومان آن صرف فعالیت های عمرانی و هزینه های جاری از جمله فعالیت های خدمات شهری، رفت و روب، نگهداری فضاهای سبز شد.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ رحیم رمضانی پور با بیان اینکه برای انجام فعالیت ها و جذب هزینه عملکرد، از ابتدای سال ۱۴۰۱ جلسات مناقصات و کمیسیون معاملات به صورت مستمر برگزار شده است افزود: بالغ بر ۳۲۰ میلیارد تومان در قالب ۶۵ فقره مناقصه و ۵۰ میلیارد تومان در قالب کمیسیون معاملات تحت نظر دستگاه های نظارتی بازرسی و اعضای کمیسیون معاملات در سال گذشته معامله انجام شده است.

رمضانی پور با اشاره به اینکه ۸۹ درصد فعالیتهای عمرانی در سال ۱۴۰۱ از طریق آگهی مناقصه انجام شده است، اظهار داشت: ۳۸۹ میلیارد تومان منابع نقدی در قالب برات کارت، تسهیلات بانکی و شارژ نقدینگی به این منطقه اختصاص داده شده است که برای اجرای پروژه ها به پیمانکاران پرداخت شده است.

او با بیان اینکه منطقه ۲۰ در سال ۱۴۰۱، از نظر بستن حساب ها، رتبه یازدهم در بین مناطق ۲۲ گانه کسب کرده است، اظهار داشت: تعهد درآمدی منطقه در سال گذشته بالغ بر هزار و ۲۸۹ میلیارد تومان بود که با پیگیری های شهردار و مدیران اجرایی، عملکرد درآمدی حدود هزار میلیارد تومان (معادل ۷۷ درصد) محقق شد.

رمضان پور اضافه کرد: در سال جاری تعهد درآمدی بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان پیش بینی شده است که با پیگیری های انجام شده امید است با وصول آیتم های ده گانه از جمله درآمدهای پایدار، عوارض نوسازی، پسماند و شهرسازی آراء ماده صد و … درآمد سال جاری تحقق یابد.

۷۷درصد عملکرد درآمدی منطقه ۲۰ در سال ۱۴۰۱ محقق شد

معاون مالی و اقتصاد شهری با اشاره به اجرای پروژه های مشارکتی در سال جاری و پیش بینی تحقق درآمدی برای این منطقه یادآور شد: اجرای پروژه پارکینگ طبقاتی ضلع جنوب حرم به عنوان یکی از زیرساخت های گردشگری و تسهیل تردد زائران و رفع مشکلات ترافیکی با سرمایه گذاری بیش از هزار میلیارد تومان پیش بینی شده است که می تواند تحقق درآمدی خوبی برای این منطقه در آینده باشد.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.