کد خبر : 136248
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
-

کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان – اردن

۳ کشتی‌گیر راهی نیمه‌نهایی شدند

۳ کشتی‌گیر راهی نیمه‌نهایی شدند
سه کشتی‌گیر آزادکار ایران در جریان مسابقات جوانان قهرمانی جهان به میزبانی اردن به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند.

به گزارش گروه ورزشی سورپرس به نقل از فدراسیون کشتی، در پایان مسابقات نوبت صبح، محمدرضا شاکری در وزن ۶۵ کیلوگرم، علی رضایی در وزن ۷۰ کیلوگرم و ابوالفضل بابالو در وزن ۹۷ کیلوگرم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

نتایج نمایندگان کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم احمد محمدنژاد جوان پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۱ مری بازاربایف از قزاقستان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۳ بر ۱ و ضربه فنی مغلوب روسلان عبداله یف از آذربایجان شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند برای کسب مدال برنز به کار خود در گروه بازنده‌ها ادامه دهد.

در وزن ۶۵ کیلوگرم محمدرضا شاکری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر فیلیپ فروسولا میلا از اسپانیا را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد با نتیجه ۶ بر صفر کایجی اوگینو از ژاپن را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. شاکری در این مرحله با دالگات عبدالکادیروف از روسیه کشتی می‌گیرد.

در وزن ۷۰ کیلوگرم علی رضایی در دور نخست با نتیجه ۹ بر ۶ ابراهیم یاپراک از ترکیه را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر زلیم خان موتسوخایف از لهستان را از پیش رو برداشت. و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر پاول گرایور از مولداوی را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. رضایی در این مرحله با عمربک تالایبک اولو از قرقیزستان پیکار می‌کند.

۳ کشتی‌گیر راهی نیمه‌نهایی شدند

در وزن ۷۹ کیلوگرم فرزاد صفی جهانشاهی در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب ابراگیم کادیف از روسیه شد و باید منتظر راه یابی حریفش به دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند در گروه بازنده‌ها به کار خود ادامه دهد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم ابوالفضل بابالو پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر توچی گوا از چین را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۶ بر ۱ کامیل کوروگلیف از قزاقستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. بابالو دراین مرحله به مصاف کامدن مک دانل از آمریکا می‌رود.

انتهای پیام/۱۰۱

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.