کد خبر : 96555
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱
-

۲۰۰ عنوان برنامه کودک و نوجوان محور در گیلان

۲۰۰ عنوان برنامه کودک و نوجوان محور در گیلان
مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت دهه فجر گیلان از اجرای ۲۰۰ عنوان برنامه، ویژه ایام الله چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب در استان خبرداد.

به گزارش سورپرس، سیدجلیل میر‌عظیمی، مدیر‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری (مد‌ظله‌العالی) در ارتباط با ضرورت نقش‌آفرینی در کسوت «سربازان جهاد تبیین» گفت: آگاه‌سازی همگان، به ویژه نسل سوم و چهارمی‌های انقلاب از روند رو به رشد این نظام مردمی، از اولویت‌های دستگاه‌های فرهنگی به شمار‌می‌رود.

وی افزود: «تجدید‌پیمان با امام راحل، رهبر معظم انقلاب و گلباران مزار شهدا در استان، اکران رایگان فیلم «منصور» با موضوع هشت‌سال دفاع مقدس، نشست خانواده تحت عنوان «سبک زندگی ایرانی-اسلامی با رویکرد فرزند‌آوری»، «جشن انقلاب»، «برپایی نمایشگاه دست‌آورد‌های علمی»، «نشست‌های تخصصی با محوریت محیط زیست» و اجرای «مسابقه نقاشی انقلاب» در پیاده‌راه فرهنگی شهر رشت از برنامه‌هایی است که در این دهه برگزار می‌شود.

مدیر‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان همچنین از برپایی کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی حضوری و مجازی برای کودکان و نوجوانان و اجرای فعالیت‌های ویژه آینده‌سازان پیش‌دبستانی، برگزاری مسابقه و نشست‌ها با محوریت کتاب خبر داد.

 

انتهای پیام/۱۱۱

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.