کد خبر : 91288
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳
-

یوونتوس: بلد نیستیم زشت بازی کنیم

یوونتوس: بلد نیستیم زشت بازی کنیم
سرمربی یوونتوس اعتقاد دارد تیمش نمی‌داند چه زمانی باید بازی کثیف و زشتی ارائه کند.

به گزارش سورپرس به نقل از فوتبال ایتالیا، یوونتوس پس از دو پیروزی در سری آ، در برابر ونتزیا با تساوی یک بر یک متوقف شد و فرصت نزدیک شدن به رده چهارم را از دست داد.

آلگری: بلد نیستیم "زشت" بازی کنیم

مکس آلگری احساس می کند یوونتوس “دو امتیاز” مقابل ونزیا از دست داده است. این مربی بعد از این دیدار گفت: ما ریسک کردیم و بد پیش رفت. نیمه اول خوبی بود، موقعیت‌هایی خلق کردیم اما بعد از آن ۱۰-۱۵ دقیقه قبل از گل ونتزیا مشکلات زیادی داشتیم. همین اتفاق در بازی قبل رخ داد، ما خوش شانس بودیم که از حریف گل نخوردیم بنابراین این چیزی است که ما باید روی آن کار کنیم. تحت فشار بودیم وتمرکز لازم را برای بازی نداشتیم.

آلگری ادامه داد: در شروع نیمه دوم ما به نوعی سرگردان بودیم و توپ را مستقیماً پس می‌دادیم. گاهی اوقات متوجه نمی شویم که بازی در حال “زشت” شدن است. باید یاد بگیریم وقتی بازی زشت می شود هم ۳ امتیاز را کسب کنیم. ما بازیکنانی داریم که تجربه زیادی ندارند. ما ما باید روی عملکرد تیم کار کنیم و سعی کنیم بازی‌ها را ببریم تا اعتماد به نفس و آرامش را به دست بیاوریم. ما اینجا هستیم تا چهار تیم برتر را به چالش بکشیم. به نظر می‌رسد متوجه نمی‌شویم چه زمانی باید زیبا یا مانند آن ۱۵ دقیقه، زشت بازی کنیم و جلو برویم.

از آلگری پرسیده شد که آیا اکنون برای یوونتوس رسیدن به جمع چهار تیم برتر واقعا دشوار است؟ ما نباید به این موضوع فکر کنیم. امروز دو امتیاز را از دست دادیم، دو امتیازی که باید به خانه می آوردیم.

 

انتهای پیام/۱۲۳

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.