کد خبر : 133717
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۱۴
-

این مهم‌ترین انتقال تابستانی فوتبال ایران است

یحیی شماره عزت‌اللهی را گرفت

یحیی شماره عزت‌اللهی را گرفت
هافبک شماره 6 تیم ملی مذاکرات نهایی برای پرسپولیسی شدن را منوط به دریافت رضایتنامه از باشگاه وایله دانمارک کرده است.

به گزارش سورپرس، هافبک دفاعی انزلی‌چی تیم ملی که طی فصول اخیر همواره نامش به عنوان گزینه نقل و انتقالات فوتبال ایران مطرح شده، به نظر می‌رسد این بار بیش از هر زمان دیگری به این اتفاق نزدیک شده است.

سعید عزت اللهی که بعد از درخشش در سن نوجوانی در ملوان بندرانزلی خیلی زود ایران را به مقصد اروپا ترک کرد و با حضور در کمپ اتلتیکو مادرید مسیر رویایی فوتبال خود را طی کرد، در این فصل اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، به عنوان دیگر ملی‌پوش مدنظر یحیی گل‌محمدی به عضویت پرسپولیس در خواهد آمد.

یحیی شماره عزت‌اللهی را گرفت

عزت اللهی که خیلی زود موفق شد در تیم ملی نیز جایگاه خود را به دست بیاورد و وارث پیراهن شماره ۶ جواد نکونام در تیم ملی طی سالیان اخیر شده است و تجربه حضور در دو جام جهانی نیز در کارنامه وی دیده می‌شود، چندی پیش بعد از سال‌ها از اروپا دل کند و تا نزدیکی فوتبال ایران نیز پیش رفت اما در نهایت الغرافه قطر را به عنوان مقصد خود انتخاب کرد.

1891916

او اکنون در ۲۶ سالگی و بعد از تجربه ۹ سال حضور در فوتبال خارج از ایران با مقصدهایی جالب توجه، موردتوجه یحیی گل‌محمدی برای تقویت خط میانی سرخ‌ها قرار گرفته است. حضور این بازیکن ملی‌پوش در لیست یحیی گل محمدی باعث شد تا مدیران تیم نیز باب مذاکره را با وی باز کنند.

عزت اللهی با اشاره به باقی ماندن نیم فصل دیگر از قرارداد خود با باشگاه وایله دانمارک، از مدیران تیم فرصت خواسته تا در مذاکره با باشگاهش، شرایط حضور در پرسپولیس را جویا شود. در صورتی که سعید عزت اللهی در مذاکره با مدیران وایله دانمارک موفق به دریافت رضایتنامه‌اش شود، پیراهن شماره شش سرخ‌ها در فصل آینده به وی خواهد رسید تا در این تیم نیز جاه‌طلبی جدید خود را استارت بزند.

 

انتهای پیام/۱۰۱

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.