کد خبر : 58840
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۶
-

گوندوغان:

گواردیولا گفت فکر قهرمانی را از سر بیرون کنید

گواردیولا گفت فکر قهرمانی را از سر بیرون کنید
بهترین بازیکن ماه قبل لیگ برتر انگلیس فاش کرد که پپ گواردیولا بعد از بازی با لیورپول در رختکن چه چیزی گفته است.

به گزارش سورپرس,و به نقل از دیلی میل، منچسترسیتی می تواند با برتری برابر تاتنهام به رکورد ۱۶ برد پیاپی برسد و اختلاف خود را در صدر جدول با تیم دوم به ۸ امتیاز برساند. برتری ۴ بر یک در زمین لیورپول، نشان داد سیتی مدعی اول و جدی قهرمانی در لیگ برتر است.

ایلکای گوندوغان که به عنوان بهترین بازیکن ماه لیگ برتر انتخاب شده است گفت: بعد از بازی و برد ارزشمندی که برابر لیورپول به دست آوردیم، پپ گواردیولا در رختکن با بازیکنان صحبت کرد و هشدار داد که به هیچ وجه نباید به قهرمانی فکر کنیم. ما می دانیم که فصل خیلی خوبی داشتیم و برتری پرگل در زمین لیورپول اتفاقی نیست که زیاد رخ داده باشد ولی باید فروتن بود. رمز موفقیت این است که فروتن باشیم و تنها به خودمان و بازی بعدی فکر کنیم. در لیگ برتر بازی با تیم های پایین جدولی به همان اندازه مهم است که با حریفان مدعی. برابر شفیلد یونایتد و وست برومویچ ما خیلی اذیت شدیم. قطعا در ادامه فصل نیز شرایط همینطور خواهد بود و بازی های دشواری داریم و باید با فروتنی تنها به فکر بازی خودمان باشیم.

منچسترسیتی شنبه شب باید در لیگ برتر به دیدار تاتنهام برود. در دیدار رفت سیتی بازنده این بازی شد ولی رفته رفته تیم گواردیولا توانست سر و شکل بگیرد و بازی‌های زیادی را با برد به پایان ببرد تا قاطعانه صدرنشین لیگ برتر باشد.

انتهای پیام/۱۲۳

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.