کد خبر : 65114
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳
-

گل کاری بیش از ۲ هزار متر مربع درمنطقه ۱۷

گل کاری بیش از ۲ هزار متر مربع درمنطقه ۱۷
شهردارمنطقه 17 با اشاره به طرح استقبال از بهار ۱۴۰۰ در محدوده منطقه 17 به عنوان یک منطقه جنوبی پایتخت گفت: تلاش کردیم با اجرای طرح های مختلف توسط ادارات معاونت خدمات شهری در سطح منطقه و در راستای رفاه حال شهروندان به شهر شادابی و نشاط دوچندان بخشیم.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، داود لطفی شهردار منطقه ۱۷ در این باره گفت: برای ایجاد زیبایی بصری در سطح منطقه طرح کاشت گل در مساحت حدود دو هزار و ۱۲۵ مترمربع در قالب ۸۰۰ متر مربع گل فرش، کاشت یک هزار و ۳۲۵ متر مربع نشاء فصل با رعایت و ضرورت های موردنظر کارشناسان فضای سبز منطقه وکاشت ۲ هزار گل لاله در بوستان ها و فضای سبز معابر منطقه به اجرا درآمده است.

شهرداری منطقه ۱۷ به غرس درخت در سطح منطقه ۱۷ در سال ۱۳۹۹ اشاره کرد، گفت: ۷هزار و ۵۰۰ اصله درخت درهفته منابع طبیعی در اسفندماه ۱۳۹۹ غرس شد که ۶ هزار اصله این درختان در غرفه توزیع درخت در منطقه بین شهروندان صورت گرفت، یک هزار اصله دیگر در فضای سبز توسط نیروهای اداره فضای سبز معابر غرس شد و ۵۰۰ مورد از ۷هزار و ۵۰۰ اصله درخت در حیاط خانه شهروندان منطقه غرس آن صورت گرفته است و همچنین غرس ۷۲ اصله درخت از نوع روتبال در فضای سبز منطقه به اجرا درآمده است.

لطفی ادامه داد: نصب ۵ عدد سفره هفت سین، ۲۴ عدد تخم مرغ رنگی و حذف یک هزار و ۵۰۰ علائم زوائد فیزیکی و نازیبایی های بصری صورت گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: نماسازی دیوارهای بد منظره شهری و مرمت بافت های فرسوده با اجرای نقاشی دیواری، باتیس، سیمان کاری و..در مساحت ۵ هزار و ۷۰۰ متر مربع انجام شده است.

شهردار منطقه ۱۷ یادآور شد: کاشت نشاء فصل با رعایت ضرورت های موردنظر کارشناسان فضای سبز منطقه نزدیک به یک هزار و ۳۲۵ مترمربع در محلات گوناگون منطقه به اجرا در آمده است تا حال و هوای سال نو و بهار طبیعت در منطقه طنین انداز شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.