کد خبر : 55773
تاریخ انتشار : شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۷:۵۶
-

خبرنگار سورپرس گزارش می‌دهد؛

آخرین وضعیت قوانین کرونایی در آلمان

آخرین وضعیت قوانین کرونایی در آلمان
هفته گذشته یک خانواده در شمال آلمان جشن تولد گرفته بودند، که پلیس آنها را بعلت عدم رعایت قوانین جدید کرونا جریمه سنگینی کرد.

به گزارش خبرنگار سورپرس از آلمان؛ الان ماسک ffp2 در اماکن عمومی و مراکز خرید اجباری شده است و تا اوسط ماه میلادی آینده قرنطینه تمدید شد،

ضمنا در جریان قرنطینه فقط یک خانواده می‌توانند با یک نفر از خانواده دیگر ملاقات کنند.

کلاسهای درسی دانش آموزان آنلاین است،  دانش آموز تا یک ظهر تصویری سر کلاس هست با لپ تاپ و معلم حضور و غیاب می‌کند و دقیقا مشابه کلاس واقعی و حضوری بچه ها تحت کنترل کامل معلمین هستند.

دولت برای بیشتر مردم برای هر نفر ۵  عدد ماسک ffp2 ارسال کرد، نه برای همه، اینها در بازار ۵ تا ۱۰ یورو میشه، و یک هفته دوام میاره و باید فقط ۵ بار آنرا استفاده کرد و بعد از هر استفاده در دمای ۶۰ درجه باید خشک شود.

هفته گذشته یک خانواده در شمال آلمان جشن تولد گرفته بودند، که پلیس آنها را بعلت عدم رعایت قوانین جدید کرونا جریمه سنگینی کرد.

در ادارات آلمان  ۹۰ درصد کارها آنلاین انجام می‌گیرد، فقط مواقع ضروری به شما وقت ملاقات می‌دهند، بقیه کارها مجازی  و بصورت ایمیل و تلفنی  در سایتهای اینترنتی ادارات انجام می‌گیرد، مثلا همین امروز من با اداره بیمه جهت ارسال گواهی بیمه و اداره استانداری شهر جهت یک سری مدارک با ایمیل در تماس بودم و در کوتاهترین زمان ممکن جواب دادند و قرار است آن  مدارک  بدون مراجعه حضوری با پست برایم ارسال کنند.

در خصوص مراکز خرید نیز باید گفت فقط فروشگاه‌های مواد غذایی باز هستند و بقیه خدمات سایر فروشگاه ها آنلاین انجام می‌گیرد، در اینجا همه فروشگاه‌ها مثل رفاه و شهروند خودمان زنجیره ای و باز هستند ولی باقی فروشگاه‌ها تعطیلند( مراجعه حضوری ندارند) و فقط  خدمات را آنلاین انجام می دهند.

شاید جالب باشد که بیش از ۹۰ درصد خرید مردم و تامین مایحتاجشان از شرکتهای آمازون و ایبای هست و از سایر فروشگاهها هم میتوان‌ آنلاین خرید کرد فروشگاههای معتبر و بزرگ، ادکا، لیدل، نورما، آلدی، نتو، ره وه، و … هستند که خدمات آنلاین نیز به مشتریان خود ارائه می‌کنند.

گزارش از نجیب آزمل

انتهای پیام/۱۰۱

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.